بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بسکتبال NBA | پادشاه در بند کوای و جورج

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۶

لیکرز بازی حساس مقابل همشهری اش کلیپرز را با شکست به پایان رساند.

طرفداری | بامداد چهارشنبه به وقت تهران، 7 مسابقه در NBA برگزار شد. در مهم ترین بازی ها شهرآورد لس آنجلس به سود کلیپرزی تمام شد که در مهار لبران جیمز ناکام مانده بود، ویزاردز برنده جذاب ترین بازی شب لقب گرفت و بوستون سلتیکس دوباره شکست خورد. 

لس آنجلس لیکرز 115-133 لس آنجلس کلیپرز

کلیپرز مقابل حریفش لیکرز یک پیروزی مهم به دست آورد؛ لیکرز با وجود داشتن بهترین بازیکن زمین دستش از پیروزی کوتاه ماند؛ دلیل؟ عملکرد بد تمام بازیکنان زرد پوشی که پشت لباسشان James 6 نوشته نشده بود. لبران 46 امتیاز گرفت اما شکست خورد… 27 امتیاز از جورج، 25 امتیاز از لنارد و 9 ریباند از هر دو بازیکن کار لبران را پیچیده کرد.

بازیکنان خوب و ستارگان زیادی در NBA مشغول به فعالیت هستند اما تنها یک پادشاه وجود دارد. لبران بهترین عملکرد دوران حرفه ای خودش از لحاظ شوت 3 امتیازی را به نمایش گذاشت (9) و به اولین بازیکن بالای 35 سالی تبدیل شد که در یک بازی، 9+ شوت سه امتیازی دارد. او حالا مانند کوبی برایانت مقابل همه تیم هایی که برابرشان بازی کرده است، بازی 40+ دارد. لازم به یادآوری نیست که کوبی هیچ وقت مقابل لیکرز بازی 40+ نداشت

 واشینگتن ویزاردز 127-126 دالاس ماوریکس 

کایل کوزما 30 امتیاز گرفت تا 41 امتیاز دانچیچ به اثر شود، دلیل این اتفاق هم پرتاب آزادی بود که به فاصله 4.2 ثانیه تا پایان با موفقیت رها کرد. ویزاردز به سومین برد متوالی رسید.

لوکا دانچیچ نتوانست به تنهایی تیمش را به پیروزی برساند

بوستون سلتیکس 95-98 میامی هیت

گوینده سالن ویونت آرنای یوتا اسم بم آدبایو را در میان ستارگان آل استار 2023 را با صدای بلند فریاد خواهد زد؛ تیتم هم آنجا خواهد بود و هردو بازیکن امشب درخشیدند. 

جدال تماشایی تیتم و بم آدبایو به سود هیت تمام شد

نتایج همه مسابقات

شیکاگو بولز 110-116 ایندیانا پیسرز

بوستون سلتیکس 95-98 میامی هیت

کلیولند کاوالیرز 103-105 نیویورک نیکس 

دنور ناگتس 99-98 نیواورلینز پلیکانز 

شارلوت هورنتس 97-128 فینیکس سانز

لس آنجلس کلیپرز 133-115 لس آنجلس لیکرز 

جدول کنفرانس شرق

ویزاردز حالا امیدوار به حضور در پلی این است

جدول کنفرانس غرب

ناگتس فاصله ایجاد کرد

بازی های فردا

بازی های بسیار جذاب فردا از جدال هاردن با هم تیمی های سابقش در فیلادلیفا تا نبرد تن به تن یانیس و یوکیچ و البته جدال خاطره انگیز لیکرز و اسپرز؛ جنگ وریرز و گریزلیز را هم اگر می توانید از دست ندهید

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *