بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاسخ منفی مطهری به بازیکنان در مورد اکبر صادقی

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۵

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اکبر صادقی هافبک نساجی قائمشهر قبل از بازی با مس رفسنجان توسط حمید مطهری از تیم کنار گذاشته شد. این بازیکن چند روز قبل از انجام این بازی متوجه شد که در ترکیب ثابت قرار ندارد و همین موضوع باعث شد به کادر فنی اعتراض کند. این اتفاق در نهایت باعث شد تا سرمربی نساجی، صادقی را از تیم کنار بگذارد. او دومین بازیکن مسن بعد از مسعود شجاعی است که پیش‌تر از تیم کنار گذاشته شده بود.نگاهی به تقابل سپاهان و نساجی مازندران؛ آیا مطهری مغلوب‌ مورایس می‌شود؟‌

در چند روز اخیر برخی از بازیکنان نساجی از مطهری خواسته‌اند که بعد از تنیبه انضباطی صادقی، این بازیکن را ببخشد تا او به تمرینات برگردد ولی مطهری به درخواست شاگردانش پاسخ منفی داده و گفته صادقی باید از نساجی جدا شود. باید دید در نهایت مطهری از موضع خود کوتاه می‌آید یا اینکه صادقی از نساجی جدا خواهد شد.

خبر دیگر در مورد نساجی اینکه حمید مطهری برای تقویت خط دفاعی تیمش دنبال جذب یک بازیکن در این پست است. یکی از بازیکنانی که در تیررس نساجی قرار دارد موسی کولیبالی مدافع فولاد است و مدیران باشگاه با این بازیکن در حال مذاکره هستند.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *