بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برگزاری چهارمین اردوی گزینشی تیم والیبال زیر 16 سال/ دعوت از استعدادهای سه استان

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۶

22 بازیکن در سنندج به اردوی تیم ملی والیبال زیر 16 سال دعوت شدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرایند ثبت‌نام بازیکنان شایسته برای حضور در تیم ملی زیر 16 سال پسر (متولدین 11 دی‌ماه 1386 به بعد) طی فراخوانی از 26 آذرماه تا سوم دی‌ماه 1401 برگزار شد و حدود هزار بازیکن از سراسر کشور برای حضور در این تیم ثبت نام کردند.

صحت‌سنجی بازیکنان داوطلب حضور در این تیم از نظر میزان قد و تاریخ تولد از 10 تا 17 دی ازسوی هیات‌های استانی انجام و فهرست تایید شده نهایی برای فدراسیون والیبال و کادر فنی تیم ملی زیر 16 سال ارسال شد.

چهارمین اردوی گزینشی تیم ملی زیر 16 سال پسر ایران روز پنج‌شنبه 6 بهمن از ساعت 11 در مجموع ورزشی تختی واقع در شهر سنندج، خیابان فیض‌آباد، خیابان ورزش برگزار می‌شود و 22 استعداد از استان‌های کرمانشاه، کردستان و همدان برای تست به این اردوی یک روزه دعوت شدند.

در سه اردوی گزینشی قبل که 20 دی (سالن فلاحت کرج)، 22 دی (سالن فدراسیون در تهران) و یکم بهمن (سالن شاهدیه یزد) برگزار شد، 181 بازیکن از استان‌های یزد، البرز، زنجان، قزوین، سمنان، قم و تهران دعوت شدند.

ارائه بیمه ورزشی برای دعوت شدگان الزامی است و با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حضور همراهان در سالن تست‌گیری ممنوع است.

دعوت شدگان برای پاسخ‌گویی به سئوالات احتمالی می‌توانند با شماره تماس 09014901794 علی استعدادی سرپرست تیم ملی زیر 19 سال تماس بگیرند.

مهدی محمدی، شایان یوسفی، محمد یاسر نوری، حسین کیانی، علیرضا احمدی، امیررضا خسروی، صدرا حمزه‌ای و علیرضا محمدی هشت بازیکنی هستند که از استان کرمانشاه به این اردو دعوت شده‌اند.

از استان همدان هم 6 بازیکن به نام‌های آرسام ترکاشوند، نیما پندار، دانیال حسینیان، ماهان الماسی، سید متین زمانپور، ایلیا متین در چهارمین اردوی گزینشی حضور دارند.

علی قنبری، دانیال حاجیان، آرین شاه‌ویس زاد، سهند رنجبری، محمدحسین عربیان، آژوان مرادی، سروش سلطان پناهی و امیررضا رضایی هم هشت بازیکن دعوت شده از استان کردستان به چهارمین اردو هستند.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *