بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چرا جوانمردی از حضور در هانگژو انصراف داد؟ / امیری: نسرین جای ساره را پر می‌کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۲

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی به انصراف قهرمان سه دوره پارالمپیک از حضور در بازی‌های آسیایی واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، انصراف قهرمان سه دوره پارالمپیک از حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو، واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است. ساره جوانمردی بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی در اردوهای تیم ملی غایب بوده و البته سکوت اختیار کرده اما رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و همچنین سرمربی تیم ملی تاکید دارند تنها علت غیبت او، مشکلات شخصی است.

حسین امیری سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در خصوص شرایط تیم ملی پاراتیراندازی اظهار داشت:

ما بعد از رقابت های جهانی امارات تمرینات ساختاری آغاز کردیم و تا به امروز هم تمرینات بسیار سنگینی را پشت سر گذاشتیم و در ادامه هم به همین منوال پیش خواهیم رفت تا به نقطه ای که می‌خواهیم برسیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص انصراف ساره جوانمردی از بازی‌های آسیایی گفت:

در خصوص ساره جوانمردی هم باید به شما بگویم که او به دلیل مسائل شخصی که دارد نمی‌تواند در مسابقات بازی‌های آسیایی همراه ما باشد. من در بعضی از روزنامه ها و رسانه ها می‌بینم می‌نویسند جوانمردی با امیری مشکل دارد در صورتی که چنین چیزی نیست. هر وقت به عنوان مربی کنار ساره بودم او به مدال رسیده است. تاریخچه رقابت ها را هم می‌توانید مرور کنید. ساره پیش از رقابت‌های امارات در تیم ملی حضور داشت و تمرینات خود را دنبال می کرد و با بدشانسی تست کرونایش مثبت شد و این مسابقات را از دست داد. برنامه داشتیم تا بتوانیم در امارات با جوانمردی سهمیه پارالمپیک را هم بگیریم اما نشد. امروز هم نسرین شاهی را داریم و هیچ دغدغه ای بابت اینکه در بازی های آسیایی مدال را از دست بدهیم نداریم چرا که نسرین جای ساره را پر خواهد کرد.

وی در ادامه افزود:

از رسانه ها خواهش می‌کنم حاشیه سازی نکنند و بگذارند ساره با خیالی آسوده این ‌مدت را پشت سر بگذارد. هر ورزشکاری گاهی نیاز به استراحت دارد ما باید کمک کنیم تا ساره جوانمردی بعد از رقابت های بازی‌های آسیایی به راحتی برگردد و برای پارالمپیک آماده شود. گاهی رسانه ها از حرف‌هایی که می‌زنیم سو استفاده می کنند و جور دیگر مطالب را جلوه می دهند. زندگی همه فراز و نشیبی دارد و باید صبر به خرج دهیم تا همه چیز عادی شود.

امیری در خصوص جانشین ساره جوانمردی در تیم ملی عنوان کرد:

جایگزین ساره جوانمردی نسرین شاهی است و در خصوص کسب مدال ساره هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، اما ای کاش ساره جوانمردی بود و به همراه نسرین شاهی و یکی دیگر از تیراندازان کشورمان در مسابقات پارا آسیایی سه مدال مسابقات را به نام ایران کسب می کردیم. در واقع هم مدال طلا،نقره و برنز به نام ایران ثبت شد، که این یکی از آرزوهایم بود. نبود جوانمردی تنها یک مدال از ما کم می‌شود نه اینکه مدالی را از دست دهیم. خداراشکر کشور مانند یک دریای استعداد است و نسرین شاهی را هم که خدا به پارا تیراندازی داده است، در آینده دلمان را روشن خواهد کرد و بیشتر از او خواهید شنید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نفرات دیگری برای رقابت های بازی های آسیایی به تیم ملی اضافه خواهد شد یا خیر؟ به فارس گفت:

قطعا برای مسابقات آسیایی نفرات بیشتری به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد. زمانی که از مسابقات امارات بازگشتیم لیست ۱۲ نفره ای را به فدراسیون تحویل دادم، اما مسئولان فدراسیون به من گفتند که نفرات دیگر را باید از بین برترین‌های قهرمانی کشور انتخاب کنی، چرا که غیر از این باشد این موضوع انتصابی لقب خواهد گرفت.

امیری در پایان تصریح کرد

 هرچند این صحبت ها من را قانع نکرده است، اما به هر شکلی که بود با برگزاری مسابقات کشوری موافقت کردم که قرار بود هشتم تا دوازدهم بهمن ماه این مسابقات برگزار شود. ولی به دلایل مختلفی این مسابقات به تعویق افتاد و قرار است بیست و نهم بهمن تا چهارم اسفند ماه این مسابقات برگزار خواهد شد. بعد از برگزاری مسابقات کشوری هم نفرات برتر را انتخاب خواهیم کرد اما اینکه ده نفر یا ۱۲ نفر به تیم ملی اضافه شوند منوط به بودجه فدراسیون دارد اما قطعاً نفراتی به تیم ملی اضافه خواهد شد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *