بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امیدواری رییس فدراسیون اسکواش به دریافت حکم از وزیر/ عزیزی: عقب نیستیم، کل کشور تعطیل بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۵

رییس جدید فدراسیون اسکواش اظهار امیدواری کرد به زودی حکم او توسط وزیر ورزش و جوانان صادر شود.

به گزارش طرفداری، امیر عزیزی پور بیش از ۲۰ روز پیش از مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش برای ریاست چهار سال آینده رای اعتماد گرفت اما وزیر ورزش هنوز حکم او را امضا نکرده است.

صلاحیت او در جریان برگزاری مجمع 14 به یکباره از سوی حراست وزارت ورزش و جوانان رد شد؛ این اتفاق با اعتراض عزیزی پور و ترک مجمع از سوی 21 عضو همراه بود و سبب شد مجمع دیگر رسمیت نداشته باشد.

عزیزی پور در مجمع بعدی رای آورد اما گفته می‌شود نارضایتی وزارت ورزش از انتخاب او و شکست پیروز هاشمی ارس، دیگر کاندیدا سبب شده حمید سجادی در صدور حکم رییس جدید تعلل کند.

عزیزی پور در این باره اظهار داشت:

من ۱۲ دی ماه در انتخابات رای آوردم و بعد هم تعطیلی کل کشور را داشتیم. وزارت ورزش هم باید چند روز چرخش کار را انجام می داد. در جلساتی که پیگیر بودم متوجه شدم همه چیز طبق روال پیش رفته و دیر نشده است. به هر حال تا استعلام ها بیاید و هیات رییسه تصویب کند، زمان می برد. با اینکه ۲۰ روز از انتخابم گذشته اما عقب نیستیم و امیدوارم یکی، دو روز دیگر حکمم صادر شود و همراه هیات رییسه به فدراسیون بروم.

رییس جدید فدراسیون اسکواش، دو ماه آخر سال را روزهای شلوغی دانست و به آنا گفت:

ما با شروع کار، روزهای شلوغی در دو ماه آخر سال داریم. در واقع با صدور حکمم از هفته آینده تا پایان سال خیلی پرکار هستیم چرا که باید برای سال آینده، طبق اهداف وزارت ورزش در سال آینده برنامه ریزی کنیم. این دو ماه باید کارهای زیربنایی انجام دهیم.

وی با اشاره به مجوزی که تیم ملی اسکواش زنان برای بازیهای آسیایی هانگژو دارد تصریح کرد:

اسکواش بانوان برای حضور در بازی های آسیایی مجوز دارد و باید با دبیرکل کمیته ملی المپیک و بقیه مسئولان صحبت کنیم، بعد برنامه منسجمی برای تیم بچینیم چرا که فدراسیون در این چند ماه با سرپرست اداره می شد. همه تمرکز بیشتر روی برگزاری انتخابات بود. کارهای اجرایی طبق روال انجام شده و برنامه ریزی جدی برای آینده نشده است.

عزیزی پور، دغدغه اش را استعدادیابی و برنامه ریزی برای تیم ملی خواند و گفت:

حالا استعدادیابی و برنامه ریزی برای تیم ملی مهمترین دغدغه ما است که باید به ثبات برسد. استعدادیابی مهمترین بخش است و البته توسعه اسکواش، به ویژه اینکه یک سری از هیات ها سرپرست دارند و باید هر چه زودتر تکلیف روسای آنها مشخص شود. ما برای این چهار سال برنامه های بلندمدت و کوتاه مدت داریم.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *