بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیگ برتر تکواندو| چشم امید مس سونگون به شهرداری ورامین/ پالایش نفت به دنبال اولین قهرمانی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۴

تکواندوکاران در ایستگاه پایانی لیگ برتر تکواندو مبارزه می کنند.

به گزارش طرفداری؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفته دهم و یازدهم (پایانی) رقابت های  لیگ برتر جوانان و بزرگسالان تکواندو باشگاه کشور، (جام خلیج فارس) گرامیداشت شهید مدافع حرم عبدالله اسکندری، روز پنجشنبه ششم بهمن ماه در خانه تکواندو با شناخت تیم های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

در این دوره از رقابت ها تیم های دانشگاه آزاد، یزدان، نفت مناطق مرکزی باشگاه زاگرس جنوبی، شهرداری ورامین، مس سونگون ورزقان، باشگاه دمنده، شرکت پالایش نفت آبادان، پاس، فرمانیه، سولدوز آذربایجان غربی، لوازم خانگی کن و مس کرمان به مصاف یکدیگر می روند.

شاگردان گودرزی در تیم پالایش نفت آبادان با 27 امتیاز صدرنشین بوده و جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند. این در حالیست که 2 تیم شهرداری ورامین و مس سونگون ورزقان با 24 امتیاز این تیم را برای رسیدن به تهدید می کنند. نکته مهم تر اینکه نفتی های آبادان در یک بازی مهم باید برابر شهرداری ورامین صف آرایی کنند. تقابل احتمالی متین رضایی برابر فرزان عاشورزاده، مهدی یوسفی مقابل رضا کلهر، سالار رحمتی در پیکار با مهران برخورداری و محمدرضا خانی مقابل ابوالفضل عباسی از تماشایی ترین مبارزات این دیدار خواهد بود.

نفتی ها پیش از دیدار با شهرداری، باید با تیم خوب و سخت کوش زاگرس جنوبی مبارزه کنند، چهار امتیاز از این 2 بازی برای نخستین بار جام قهرمانی لیگ برتر را به آبادان خواهد برد. ورامینی ها هم پیش از این دیدار باید با مس کرمان دیدار کنند، مسی که خود مدعی کسب سکوی سوم است. شاگردان پیام خانلرخانی اگر می خواهند عصر پنجشنبه بعد از 2 سال دوری، سکوی قهرمانی را تجربه کنند، باید 6 امتیاز این 2 بازی را کسب کرده و منتظر لغزش مس سونگون باشند.

مس سونگون ورزقان مدافع عنوان قهرمانی که با 3 امتیاز اختلاف خانه دوم جدول را در اختیار دارد، ابتدا با دانشگاه آزاد پیکار کرده و سپس به دیدار یزدان می رود. تیم قدیمی دانشگاه آزاد با وجود فاصله 11 متیازی از تیم صدرنشین، با این حال مهره های خوبی را در اختیار دارد که می تواند کار را برای مس سونگون ورزقان کمی سخت کند.

در جدول رده بندی پالایش نفت آبادان با 27 امتیاز صدرنشین است. مس سونگون ورزقان  با 24 امتیاز و تفاضل 24 در مکان دوم قرار دارد. شهرداری ورامین نیز با همین شرایط و تفاضل امتیاز فنی کمتر در جایگاه سوم جدول ایستاده است. مس کرمان با 19 امتیاز، دانشگاه آزاد  با 16 امتیاز، لوازم خانگی کن با 15 امتیاز و زاگرس جنوبی هم با 12 امتیاز به همراه پاس 12 امتیازی رده های بعدی را در اختیار دارد.

 

هفته دهم

دانشگاه آزاد – مس سونگون ورزقان

نفت مناطق مرکزی باشگاه زاگرس جنوبی – شرکت پالایش نفت آبادان

فرمانیه – یزدان

مس کرمان  – شهرداری ورامین

لوازم خانگی کن – باشگاه دمنده

 

هفته یازدهم

دانشگاه آزاد – نفت مناطق مرکزی باشگاه زاگرس جنوبی 

مس سونگون ورزقان – یزدان

شرکت پالایش نفت آبادان – شهرداری ورامین

فرمانیه – باشگاه دمنده

مس کرمان – پاس

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *