بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دکلان رایس آرسنال را به چلسی ترجیح می دهد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۳:۲۰

دکلان رایس، هافبک انگلیسی از انتقال به آرسنال در تابستان 2023 استقبال می کند.

طرفداری | به گزارش گاردین، باشگاه آرسنال دکلان رایس را به عنوان هدف اصلی خود در نقل و انتقالات تابستانی شناسایی کرده و از شکست دادن چلسی در راه جذب او اطمینان دارد. انتظار می رود منچستریونایتد نیز به رقابت برای جذب این هافبک انگلیسی بپیوندد.

رایس قبل از انتقال آزاد به تیم جوانان وست هم در سن 14 سالگی، عضو آکادمی چلسی بود و انتظار می رفت او در نهایت به باشگاه دوران کودکی خود بازگردد. با این حال میکل آرتتا، سرمربی توپچی ها از طرفداران جدی رایس به حساب می آید و قیمت درخواستی وست هم باعث عقب نشینی آرسنال که از شانس خوبی برای جذب او برخوردار است، نخواهد شد. 

تقریبا می توان گفت جدایی هافبک تیم ملی انگلستان در انتهای فصل قطعی است و وست هم امیدوار است حداقل 100 میلیون پوند از فروش او کسب کند. با توجه به اینکه رایس فقط تا تابستان 2024 با وست هم قرارداد دارد (با گزینه تمدید به مدت یک سال دیگر)، چکش ها احتمالا مجبور به فروش او با رقمی در حدود 80 میلیون پوند خواهند شد.

چشم انداز انتقال به استادیوم امارات و کار زیر نظر آرتتا برای رایس که دوست دارد خودش را در لیگ قهرمانان اروپا محک بزند، جذاب است. این بازیکن 24 سال شاهد بوده آرتتا چگونه تیم تحت هدایتش را به مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر تبدیل کرده و اطمینان دارد با کار کردن زیر نظر سرمربی اسپانیایی هافبکی بهتر خواهد شد.  

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *