بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حضرتی‌پور: برای جذب نفرات ملی‌پوش از سازمان لیگ استعلام می‌گیریم/ هنوز با هیچ کشتی‌گیری قرارداد نبستیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۷:۴۲

– اخبار ورزشی –

بهروز حضرتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اینکه چه اقداماتی از سوی سپاهانی‌ها برای حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان صورت گرفته است، اظهار داشت: برگزاری این رقابت‌ها تازه قطعی شده است و آقارسول (جزینی) در این مدت دنبال قطعیت این موضوع بود و هفته پیش هم به ما گفت که جلسات نهایی در حال برگزاری است. هنوز هیچ کشتی‌گیری را جذب نکردیم، چون چیزی قطعی نشده بود، اما به هر شکل نفراتی مدنظر هستند که البته با توجه به اینکه مسابقات طی دو روز برگزار می‌شود، احتمالاً تعداد زیادی جذب نخواهند شد و در برخی اوزان کلیدی، اقدام به جذب دو کشتی‌گیر خواهیم کرد. فکر می‌کنم نهایتاً 12، 13 کشتی‌گیر را جذب کنیم.حضور تیم کشتی فرنگی فولاد در جام باشگاه‌های جهان در هاله‌ای ابهام

 

وی در مورد اینکه سپاهان با چه تعداد ملی‌پوش قرارداد خواهد بست، گفت: در این مورد باید دید آیین‌نامه برگزاری مسابقات چه می‌گوید، اما من بعید می‌دانم که محدودیتی از نظر جذب تعداد کشتی‌گیر ملی‌پوش باشد، چون خاطرم هست در سال‌های گذشته هم در سال‌هایی که شاهد حضور تیمی روسی یا ترک در این رقابت‌ها بودیم، آنها با ستاره‌های ملی‌پوش خود آمده بودند. تیم ترکیه که تقریباً تیم ملی‌اش را با خود آورده بود. فکر کنم برای تیم‌های داخلی هم همین وضعیت باشد، البته که در این مورد باید از سازمان لیگ استعلام بگیریم.

مربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان همچنین یادآور شد: ما قطعاً برای قهرمانی خواهیم آمد و با توجه به اینکه میزبان مسابقات هم هستیم، این موضوع مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

حضرتی‌پور با اشاره به اینکه اصفهان زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقه بین‌المللی کشتی را دارد، گفت: با توجه به اینکه قبلاً در استان‌های مختلف حضور داشتم و امکانات و شرایط اصفهان را هم دیدم، به نظر من سپاهان تنها باشگاه به معنای واقعی در ورزش ایران است که در رشته‌های مختلف زنان و مردان فعالیت دارد. آنها کار را خیلی حرفه‌ای دنبال می‌کنند و از نظر امکانات شرایط فوق‌العاده‌ای برای میزبانی از مسابقات دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *