بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

از یافتن پدر مافیا تا ناتوانی در استخدام سرمربی جدید

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۴:۴۰

ایمان گودرزی: مردم جنوب ایتالیا دوشنبه شب میخکوب تلویزیون شده بودند؛ متئو مسینا دنارو، آخرین «پدر خوانده» مافیای سیسیل و نفر اول فهرست افراد تحت تعقیب پلیس ایتالیا پس از ۳۰ سال گریختن از دست پلیس در پالرمو دستگیر شد. پلیس ایتالیا که سال‌هاست بابت ناتوانی در دستگیری او مسخره می‌شد حالا می‌تواند اقتدارش را بازیابد و مافیا را به طور کلی از مناطق جنوبی ایتالیا بزداید.
این هفته البته مردم جنوب ایتالیا یک اتفاق جالب دیگر را هم تجربه کردند. یکشنبه شب، یک روز قبل از دستگیری رئیس فراری مافیا، سالرنیتانا، یکی از معدود تیم‌های جنوبی حاضر در سری‌آ مقابل آتالانتای شمال‌نشین شکست سختی را متحمل شد و در برگامو 8-2 باخت. آنها حالا از 18 بازی تنها 18 امتیاز گرفته‌اند و با اینکه 9 امتیاز از منطقه سقوط فاصله دارند اما روند بازی‌های اخیرشان فاجعه‌بار است.
دنیلو لرونیلو، رئیس سالرنیتانا بلافاصله بعد از این شکست رأی به اخراج داویده نیکولا، سرمربی تیم داد. او درست از روز دوشنبه که پلیس ایتالیا جست‌وجو برای یافتن رئیس مافیا را پایان داد، شروع به یافتن سرمربی جدید برای سالرنیتانا کرد. رسانه‌های ایتالیایی خبر دادند که باشگاه جنوبی با روبرتو دی‌آورزا، رافا بنیتز و لئوناردو سمپیچی وارد مذاکره شده. نتیجه مذاکرات البته به شیرینی نتایج جست‌وجوی 30 ساله برای گیر انداختن رئیس مافیا نبود. سالرنیتانا در کمال تعجب بعد از 48 ساعت به‌صورت رسمی اعلام کرد داویده نیکولا دوباره به باشگاه بر می‌گردد!
نیکولا که حالا دوباره سرمربی سالرنیتاناست در این مورد حرف‌های جالبی زده: «بگذارید حقیقت را به شما بگویم. من دیروز از رئیس باشگاه تماس داشتم. او با روش همیشگی‌اش که دوستانه و مهربانانه است به من دلایل تصمیم دردناکش را اعلام کرد و من هم بابت نمایش و شکست سنگینی که داشتیم، عذرخواهی کردم و مسئولیت آن را برعهده گرفتم. من به این باشگاه و به این مرد (رئیس باشگاه) اعتماد دارم.»
او حرف‌هایش را این‌طور پایان داده: «من از رئیس باشگاه تشکر می‌کنم. این یک فوتبال جدید است که با شور و احساس ساخته شده و من می‌خواهم جواب اعتماد عشق او را بدهم.»
مشخص نیست باشگاه سالرنیتانا و مدیرانش به‌دلیل مشکلات مالی و درخواست‌های سنگین نامزدهای مربیگری از اخراج نیکولا صرف نظر کرده‌اند یا پای مسائل دیگر در میان بوده است. این تیم در 6 بازی اخیر خود برنده نشده و 4 بار باخته. البته آنها دیگر یک تیم انتهای جدولی نیستند اما آینده‌شان هم مشخص نیست. بخصوص که هفته بعد باید میزبان صدرنشین سری آ باشند. ناپولی قدرتمند که به رقبایش رحمی ندارد و هفته پیش 5 گل به یوونتوس زد!

بیشتر بخوانید: عکس | رونالدو پُل ۱۵ میلیونی برای النصر شد پاسخ روشن علی کریمی در خصوص بازگشت به ایران علیرضا بیرانوند در آمریکا

257 251

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *