بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تارتار: قبل از گل پرسپولیس را خوب کنترل کرده بودیم/ بودجه محدود باشگاه دلیلی برای باخت ما نیست

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۷

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: بازی همانطوری که پیش‌بینی می‌‌کردیم بسیار سخت بود. می‌دانستیم اگر غفلت کنیم ممکن است امتیاز از دست بدهیم و همین اتفاق افتاد. متأسفانه روی ضربه ایستگاهی تمرکزمان را از دست دادیم. قبل از آن پرسپولیس را خوب کنترل کرده و فضاها را گرفته بودیم.

وی افزود: در نیمه اول حتی می‌توانستیم به گل برسیم، ولی توپ به تیرک خورد. در نیمه دوم فضاها را خوب گرفته بودیم، اما ضربات ایستگاهی می‌توانست برای پرسپولیس گره‌گشا باشد و این اتفاق افتاد و ما غفلت کردیم. پس از گل، ساختار و انسجام‌ ما به‌هم ریخت. روی پرتاب اوت و ضربه ایستگاهی موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای داشتیم و نتوانستیم پرسپولیس را متوقف کنیم. بازیکنان ما زحمت کشیدند و مسئولیت نتایج با بنده است. ما باید بیشتر تلاش کنیم تا امتیازهای لازم را به دست آوریم.ادامه یکه‌تازی پرسپولیس با پیروزی مقابل ذوب‌آهن/ تارتار این بار حریف گل‌محمدی نشد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد برنامه‌های این تیم برای جذب مهاجم تصریح کرد: باید بازیکنی باشد که جذب کنیم. با توجه به شرایط مالی خیلی نمی‌توانیم در نیم‌فصل هزینه کنیم. تلاش کردیم در بخش هافبک طراح فعالیت کنیم، چون مهاجم آزاد نیست یا قیمت‌های نجومی دارند.

تارتار راجع به اینکه رابطه خوبی با بازیکنان خارجی ندارد، اما آیا برنامه‌ای برای جذب مهره خارجی دارد یا نه، گفت: بحث رابطه خوب نیست، بحث کیفیت است. اگر می‌خواهید بازیکن باکیفیت جذب کنید باید بالای 20 میلیارد تومان هزینه کنید که این توانایی را نداریم. بودجه محدودی داریم و سعی می‌کنیم دنبال بازیکن بی کیفیت نرویم و تمرکزمان روی نفرات داخلی باشد.

وی در واکنش به این موضوع که در گذشته گفته بود از کار کردن در تیم‌هایی که مشکل مالی دارند خسته شده است و امسال هم در ذوب‌آهن مشکلات مالی دیده می‌شود، گفت: مشکل مالی نداریم، مشکل بودجه داریم. در خیلی از تیم‌ها پرداخت‌ها مشکل بود. فکر می‌کردم ذوب‌آهن تیمی است که برای قهرمانی هزینه کند و این تصور را داشتم، ولی دست مسئولان بسته است و بودجه باشگاه محدود. اینها دلیلی نیست که ببازیم. خودم به شخصه باید بیشتر تلاش کنم تا بازنده نباشیم. ما تیم خوبی هستیم و در نیمه اول پا به پای پرسپولیس بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص اینکه نمایش تیمش پس از گل پرسپولیس چنگی به دل نزد، گفت: واقعا نتوانستیم خوب بازی کنیم و خوب نبودیم. هر چند پرسپولیس تیم قدرتمندی است و نمی‌توانیم منکر آن شویم. بازی کردن برابر پرسپولیس سخت است و صادقانه بخواهیم صحبت کنیم زورمان نرسید.

تارتار در مورد عدم حضور تماشاگران در مسابقات فوتبال یادآور شد: همیشه گفتم از زمانی که هوادار به ورزشگاه نمی‌آید بازی‌ها جذابیت  ندارد و مثل دیدارهای دوستانه است. صدای هر کدام از مربیان بلندتر باشد بیشتر شنیده می‌شود و آن جذابیت وجود ندارد.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *