بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تارتار: بازی سختی مقابل پرسپولیس داشتیم/فقط ضربه ایستگاهی برای سرخ پوشان گره گشا بود

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۳

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر ذوب آهن مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی همانطوری که پیشبینی می‌کردیم، خیلی سخت بود. می دانستیم اگر غفلت کنیم، امتیازها را از دست می دهیم و همین اتفاق هم افتاد. متاسفانه روی‌ یک ضربه ایستگاهی تمرکز خود را از دست دادیم اما قبل از آن خیلی خوب پرسپولیس را کنترل کرده بودیم‌.

وی افزود: در نیمه اول حتی ‌می‌توانستیم به گل برسیم. یک توپ به تیر دروازه پرسپولیس زدیم و می‌توانستیم برنده به رختکن بیاییم. در نیمه دوم فضاها را خوب گرفته بودیم و فقط ضربات ایستگاهی پرسپولیس می‌توانست برای پرسپولیس گره‌گشا باشد. همین اتفاق هم افتاد. ما با غفلت کردن گل خوردیم و پس از آن گل مقداری انسجام و ساختار تیم به هم ریخت. به خاطر جبران گل تغییراتی ایجاد کردیم و موقعیت‌های نصفه و نیمه ای روی پرتاب اوت و ضربات ایستگاهی داشتیم اما به هر حال نتوانستیم تیم پرسپولیس را متوقف کنیم.

سرمربی ذوب آهن عنوان کرد: مسئولیت تمام این نتایج با من و کادرفنی است. باید بیشتر تلاش کنیم تا در ادامه راه بتوانیم امتیازهای لازم را جمع کنیم.

تارتار درمورد اینکه آیا برای جذب مهاجم جدید با توجه به مصدومیت سعید باقرپسند برنامه‌ای دارند، پاسخ داد: به هر حال باید بازیکنی باشد که بتوانیم جذب کنیم. با توجه به شرایط مالی ذوب آهن خیلی نمی‌توانیم در نیم فصل هزینه کنیم و سعی کردیم در بخس هافبک‌های طراح بیشتر فعالیت کنیم. مهاجم آزاد نیست و مهاجمان قیمت نجومی دارند. تلاش می‌کنیم و اگر بتوانیم مهاجم می‌گیریم در غیر این صورت باید تغییراتی را در خط حمله ایجاد کنیم.

ادامه دارد..

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *