بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محمدی: با جذب یک بازیکن دیگر نقل‌و انتقالات ما کامل می‌شود/ نعمتی تمایل داشت جایی برود که بیشتر بازی کند

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۹

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: به لطف خدا و زحمت بچه‌ها روند روبه‌رشدمان را ادامه می‌دهیم و نتیجه خوبی در زمین خودمان گرفتیم و جایگاه‌مان را در صدر جدول تثبیت کردیم.

وی درباره نقل‌وانتقالات پرسپولیس در نیم‌فصل گفت: لیست خروجی نداشتیم، فقط یکی دو بازیکن خیلی تمایلی نداشتند بمانند، چون کمتر موقعیت بازی کردن داشتند. ان‌شاءالله با جذب یک بازیکن دیگر نقل‌وانتقالات‌مان کامل می‌شود.ادامه یکه‌تازی پرسپولیس با پیروزی مقابل ذوب‌آهن/ تارتار این بار حریف گل‌محمدی نشد

 

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «جذب مهاجم برزیلی چقدر صحت دارد؟»، تصریح کرد: هنوز هیچ چیزی قطعی نیست و منتظر نظر کادر فنی هستیم.

محمدی در واکنش به این موضوع که خیلی از هواداران به جدایی سیامک نعمتی انتقاد کردند، خاطرنشان کرد: سیامک جزو فوتبالیست‌های خوب از لحاظ فنی و اخلاقی بود و متأسفانه به او کم بازی می‌رسید. نعمتی تمایل داشت جایی برود که بیشتر بازی کند. ان‌شاءالله تکلیف او فردا مشخص می‌شود. ما در مسائل فنی دخالت نمی‌کنیم و گل‌محمدی و کادر فنی تصمیم‌گیرنده هستند.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *