بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گراهام پاتر: موردیک شانس بازی برابر لیورپول را دارد؛ با بازگشت مصدومان و خریدهای جدید وضعیت بهتری داریم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۷

گراهام پاتر در آستانه بازی با لیورپول در آنفیلد به سوالات خبرنگاران جواب داد.

طرفداری | گراهام پاتر در نشست خبری پیش از سفر چلسی به آنفیلد و دیدار حساس با لیورپول پاسخگوی پرسش های خبرنگاران مختلف بود.

گراهام پاتر در نشست خبری گفت:

لوفتوس چیک به بازگشت نزدیک است. بن چیلول و ریس جیمز به تمرینات برگشته اند اما مقابل لیورپول حاضر نخواهند بود. در مورد مادوئکه حرفی ندارم. هنوز باشگاه چیزی اعلام نکرده و در مورد بازیکنانی که در چلسی نیستند صحبتی ندارم. مودریک چند وقتی است خیلی بازی نکرده اما خوب تمرین کرده است. شانس حضور او برابر لیورپول وجود دارد. همه باید کمک کنند در تیم جا بیفتد چون از لیگ متفاوتی آمده. بازیکن فوق العاده ای است.

چند وقت اخیر واقعا به ما سخت گذشت اما هنوز همه کنار هم هستیم. به نظر می آید با خریدهای جدید و بازیکنانی که آسیب دیدگی بر می گردند بهتر شویم. فقط باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم. یورگن کلوپ سرمربی فوق العاده ای است. آن ها بر مشکلات خود غلبه خواهند کرد. کوکوریا مشکلاتی در بیرون از زمین داشته. مشکلات خانوادگی می توانند روی عملکرد بازیکن تاثیر بگذارند. این چالشی است که مارک داشته.

برد مقابل کریستال پالاس مهم بود اما فقط یک برد بود. باید جلوی لیورپول هم خوب باشیم. اعتماد به نفس خوبی دارم اما به لیورپول احترام می گذارم. بازی در آنفیلد همیشه سخت است اما ما با بازیکنان جدید و آن هایی که از آسیب دیدگی برمی گردند وضعیت بهتری داریم.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *