بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزارش لحظه به لحظه؛ پرسپولیس ۰ – ذوب‌آهن۰

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۳

تیم پرسپولیس از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶.۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن رفت.

شاگردان یحیی گل‌محمدی تا قبل از این دیدار با ۳۲ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و باتوجه به پیروزی روز گذشته سپاهان ۳۰ امتیازی مقابل استقلال، سرخ‌ها برای بیشتر کردن فاصله خود با مدعیان فقط به پیروزی در این بازی فکر می‌کنند اما برای این کار رقابت سختی با تیم با انگیزه ذوب‌آهن دارند.

در طرف مقابل ذوبی‌ها با هدایت مهدی تارتار تا قبل از این دیدار ۱۸ امتیازی هستند و در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند و درصورت پیروزی در این دیدار صعود قابل توجهی در جدول خواهند داشت به همین خاطر با انگیزه‌های فراوان مقابل سرخ‌پوشان پایتخت صف‌آرایی می‌کنند.

اما یحیی گل‌محمدی برای این دیدار نفرات زیر را به کار گرفته است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گوِلِسیانی، علی نعمتی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، وحید امیری، امید عالیشاه، محمد عمری و وحدت هنانوف.    

عکس تیمی پرسپولیس

در طرف مقابل مهدی تارتار از بازیکنان زیر برای رویایی با سرخ‌ها استفاده کرده است:

حبیب فرعباسی،  امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، سیدمحمدقریشی،  پوریا پورعلی، آرمان اکوان، محمد امین درویشی، امیرحسین رنگرزجدی، محمد حسین اسلامی، سجاد جعفری و محمدرضا سلیمانی.

عکس تیمی ذوب‌آهن

داور مسابقه:

وحید کاظمی

کمک‌ها:

علیرضا ایلدروم و امیرمحمد داودزاده برگزار

دقیقه ۴: شوت بازیکن ذوب‌آهن از پشت محوطه جریمه پرسپولیس پس از برخورد به دستان بیرانوند به تیرک دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۵: ضربه ایستگاهی درست پشت محوطه جریمه پرسپولیس به سود ذوبی‌ها به دیوار دفاعی برخورد کرد و موقعیت برای این تیم از دست رفت.

دقیقه ۱۰: پس سرلک در داخل محوطه جریمه با ضربه سر و پاس رو عقب این بازیکن به محمد عمری رسید و درحالیکه مهاجم جوان در موقعیت مسلم گلزنی قرار گرفته بود تعادل خود را از دست داد و نتوانست به توپ ضربه بزند.

دقیقه ۳۵: حرکت سلیمانی در محوطه جریمه پرسپولیس و پاس این بازیکن به اسلامی رسید که شوت سرضرب اسلامی درست به جایی رفت که بیرانوند حضور داشت.

دقیقه ۴۰: وحید امیری با یک حرکت انفرادی توپ را از بین پای مدافع ذوب‌آهن عبور داد و سانتر خطرناکی را از سمت راست ارسال کرد که به مهاجم پرسپولیس نرسید.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *