بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اریک تن هاخ: آرسنال لایق جایگاه فعلی خود در لیگ است؛ آن ها روحیه خوب و نگرشی برنده دارند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۶

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد معتقد است اگر فرصتی مناسب در بازار نقل و انتقالات وجود داشته باشد، شیاطین سرخ تلاش خود را خواهند کرد.

طرفداری | اریک تن هاخ در کنفرانس خبری پیش از تقابل با آرسنال در لیگ برتر انگلیس حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. در ادامه صحبت های اریک تن هاخ در کنفرانس خبری پیش از این دیدار را مشاهده می کنید. مارسیال و دالو:

خبری نیست. چهارشنبه است و خواهیم دید آن ها چگونه پیش می روند و برای بازی یکشنبه آماده هستند یا خیر. جیدون سانچو و حضور او در بازی یکشنبه:

نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. او قدم بعدی را برداشته است. روز گذشته برای اولین بار با تیم تمرین کرد. تمرین گروهی آخرین تمرین پیش از یک بازی است، در نتیجه در روزهای آینده آن را ادامه خواهیم داد و قدم به قدم پیش می رویم. خریدهای بیشتر پس از ووت وخهورست در ژانویه:

فکر می کنم در باشگاهی چون منچستریونایتد باید همیشه به دنبال راه حل ها بود و همیشه باید به دنبال گزینه ای بهتر باشید و این همان کاری است که انجام خواهیم داد. تحقیقاتمان را انجام خواهیم داد و اگر فرصتی داشته باشیم، برای آن تلاش می کنیم. عدم حضور کاسمیرو:

در تقابل قبلی با آرسنال بدون کاسمیرو آن ها را شکست دادیم و می دانیم چگونه این کار را انجام دهیم. آرسنال:

مشخص است که آن ها در فرم بسیار خوبی قرار دارند و فکر می کنم لایق جایگاهی که در آن قرار دارند، هستند. آرسنال ساختار بسیار خوبی با ذهنیتی بسیار خوب و نگرشی برنده دارد و به همین علت آن ها در صدر لیگ قرار دارند. آن ها روندی فوق العاده را سپری می کنند اما توقف این روند و تغییر همه چیز به خودمان بستگی دارد و برای آن هر کاری انجام می دهیم.

در تقابل اخیر ما، می توانستید مشاهده کنید که سرمربی و کادر فنی آرسنال مدت ها روی تیم خود کار کرده بودند. آرسنال ساختار خوبی دارد و فکر می کنم آن ها حتی در طول نیم فصل اول نیز پیشرفت کردند. همچنین در تیم آن ها روحیه بسیار خوبی وجود دارد. ما می دانیم چه کاری انجام دهیم و باید بسیار خوب باشیم. نیاز داریم که عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم. اگر موفق به این کار شویم، فکر می کنم شانس خوبی برای گرفتن نتیجه ای خوب داریم.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *