بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تهدید عجیب بازیکنان تیم توسط مربی پرسپولیسی/ به هواداران چوب می دهم و در رختکن شما را می زنیم!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۵

 با انتخاب سرهنگیان، مالک جدید باشگاه چوکا تالش، جهانبخش جعفری به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است. جعفری در اواخر دهه ۷۰ و در زمان حضور علی پروین روی نیمکت سرخ ها به پرسپولیس پیوست. بازیکنی که البته بیشتر در جمع سرخ ها نیمکت نشین بود اما حالا او در لیگ دسته های پایین تر کارنامه جالب توجهی از خود به جا گذاشته است.

چوکا هم‌اکنون با ۶ امتیاز در قعر جدول لیگ یک قرار دارد و به نظر می‌رسد قبول هدایت این تیم ریسک بزرگی از سوی جعفری بوده است.

جهانبخش جعفری فصل گذشته با ثبت دو شگفتی در لیگ دو ابتدا به کرمانشاه رفت و توانست در ۴ بازی با کسب ۲ برد و ۲ مساوی ۸ امتیاز کسب کند و بعثت را از منطقه سقوط دور کند و سپس در حالی به تیم شهرداری بم پیوست که این تیم از ۵ بازی پایانی خود نیاز به ۱۵ امتیاز ممکن داشت تا بتواند در لیگ باقی بماند و جعفری توانست با کسب ۱۵ امتیاز از ۵ دیدار پایانی شگفتی‌ساز شود تا نماینده بم سقوط نکند و در لیگ دو ماندگار شود.
حالا جعفری در شرایط مشابه، اما با فرصتی بیشتر با چوکای تالش به دنبال ثبت رکوردی دیگر برای بقا، اما این بار در لیگ یک است.

این مربی پرسپولیس در جلسه معارفه اش اما صحبت های عجیبی را مطرح کرد و با بازیکنانش هشدار داد که در صورت عدم نتیجه ممکن است برخورد فیزیکی با کمک هواداران هم صورت بگیرد.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *