بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین وضعیت سیامک نعمتی برای جدایی از پرسپولیس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

باشگاه پرسپولیس در انتظار بخشش رقم قرارداهای فصل آینده از سوی نعمتی است.

به گزارش طرفداری، با وجودی که یحیی گل محمدی سیامک نعمتی را در لیست مازاد قرار داده اما باشگاه پرسپولیس تمایل ندارد این بازیکن را به راحتی از دست بدهد.

در این میان اگر باشگاه پرسپولیس با جدایی حامد پاکدل موافقت کرد و فسخ نامه او را بدون هیچ شرط و شروطی پرداخت کرد به این دلیل بود که پاکدل به شکل رسمی پیشنهادی نداشت و هیچ باشگاهی برای انتقال این مهاجم به باشگاه نامه نزده بود. به همین دلیل باشگاه با این بازیکن فسخ کرد و پاکدل نیز تمام پول مطالات خود را بابت باقی مانده قراردادی که با باشگاه دارد بخشید.
اما وضعیت سیامک نعمتی تا حدی متفاوت است. نعمتی هم از دو باشگاه تراکتور و مس به شکل رسمی دعوت نامه دارد و به باشگاه هم ارسال شده و هم راضی به بخشیدن مبلغ قرارداد باقی مانده اش با باشگاه نیست. به همین دلیل هنوز این بازیکن به شکل رسمی جدا نشده و باید مذاکرات بیشتری بین طرفین انجام شود.

حرف و ادعای نعمتی این است که یحیی گل محمدی او را نخواسته و او به میل خود قرار نیست جدا شود از این رو باشگاه باید باقی مانده قرارداد او از این فصل و فصل های بعدی را بدهد چرا که او هنوز با باشگاه قرارداد دارد.

از سوی دیگر باشگاه نیز با توجه به دعوت نامه های رسمی که از باشگاه های دیگر دریافت نکرده نمی خواهد بازیکنی مثل سیامک را مفت و بدون درایفت مبلغی از دست بدهد و از آن جایی که یحیی گل محمدی هم هیچ بازیکنی از مس یا تراکتور را زیرنظر نداشته و نخواسته است به همین دلیل این باشگاه ها برای انتقال نعمتی به تیم خود باید مبلغی را به عنوان رضایت نامه پرداخت کنند.

حال باید دید دو باشگاه تراکتور و مس راضی به پرداخت مبلغی برای نعمتی خواهند شد یا انتظار دارند بدون پرداخت هیچ مبلغی این بازیکن را در اختیار بگیرند. آن هم درحالی که باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکنی در حدو اندازه های نعمتی باید بیش مبلغ هنگفتی را بابت صدور رضایت نامه پرداخت کند.
قرار است طی چند روز آینده وضعیت سیامک نعمتی به طور کامل مشخص شود اما آن چه قطعی به نظر می رسد این است که یحیی گل محمدی پیشنهاد باشگاه برای بازگشت نعمتی به مجموعه تیم را نپذیرفته و جدایی او از نظر یحیی قطعی است.
 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *