بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ماه سیاه سرخها؛ بهمن، ماه تلخ غروب ستارگان پرسپولیس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۵

بهمن ماه تلخ و تاثر آوری برای پرسپولیس است، بسیاری از بزرگان پرسپولیس در این ماه با زندگی وداع کردند؛ همایون بهزادی، مهرداد میناوند، صفر ایرانپاک، محراب شاهرخی، علی انصاریان و مجید سبزی مردان بزرگی بودند که در این ماه چشم از جهان فروبستند.

به گزارش طرفداری، بین این نفرات، محراب شاهرخی در روز 12 بهمن 1371، صفر ایرانپاک در روز 11 بهمن 1387، مجید سبزی در روز 18 بهمن 1384، همایون بهزادی در روز اول بهمن 1394، مهرداد میناوند در روز 8 بهمن 1399 و علی انصاریان در روز 15 بهمن 1399 دیده از جهان خاکی فرو بستند.

بهمن، ماه تلخ غروب ستارگان پرتعداد پرسپولیسی است، ستارگانی که تاریخ بزرگ پرسپولیس را به دست خود نوشتند. از همایون بهزادی که بهترین مرد نسل اول پرسپولیس، سرمربی سابق و از بهترین سرزنان دنیا بود تا محراب شاهرخی که مربی و بازیکن و ایرانپاک که سلطان گل دربی بود و مجید سبزی که از خوب های دهه شصت بود و میناوند و انصاریان که ستاره دهه هفتاد و هشتاد محسوب می شدند و …. همه و همه نقشی غیر قابل انکار در تاریخ پرسپولیس داشتند.

پرسپولیسی ها به خصوص در 2 سال اخیر ماه بهمن را با تاثر بیشتر از همیشه آغاز خواهند کرد به خصوص که در این 2 سال انصاریان و میناوند هم به فهرست مردان درگذشته بهمن اضافه شده اند.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *