بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال با ۴۰۰ میلیارد بازیکن به سپاهان باخت/ رفتارهای ساپینتو و غلامپور لیگ دویی است/ به ضعیفترین سپاهان این هفته‌ها باختیم

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۲

رضا رجبی، بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شکست تیم استقلال مقابل سپاهان و مسایل دیگر مربوط به این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی استقلال مقابل سپاهان را دیدید؟

من بعنوان یک هوادار و نه به عنوان یک مربی که مدارک عالی این حرفه را دارم اعصابم از تماشای بازی به هم ریخت! واقعا وقتی رفتارهای ساپینتو را کنار خط می‌بینم شرمم می‌آید که بگویم من هم تاجی هستم. خواستم از آقای فتح‌الله‌زاده خواهش کنم به این مسائل ورود کند.

به اتفاقات کادرفنی؟

بله! باعث تاسف است نیمکت استقلال طوری پرشده از آدمهای شلوغ کن که اصلا شباهتی به نیمکت این تیم ندارد. من بهزاد غلامپور را دوست دارم اما آیا ساپینتو با این رفتارهایی که می‌کند و این همه محرومیت، کسی است که تو بخواهی از او حمایت کنی؟ یا با جاروجنجال اخراج شوی؟ به خدا قسم در تیم های لیگ یک و لیگ دو این طور رفتار نمی‌کنند. خیلی اوقات وقتی رفتارها را روی نیمکت حریفان می‌دیدیم افتخار می‌کردیم که نیمکت استقلال با شأن و شخصیت است اما حالا استقلال نه در زمین نتیجه می‌گیرد نه بیرون زمین اخلاق را حفظ می‌کند! ما همه جوره در حال باخت دادن هستیم.

دلیل شکست استقلال مقابل سپاهان را چه می‌دانید؟

مگر میشود که یک مربی بعد از نیم‌فصل بازهم نداند که کدام بازیکنش را باید در ترکیب بگذارد؟ باز هم این همه تغییر در ترکیب! خیلی عجیب است که استقلال به این شکل، بدون کارهای ترکیبی و بدون کارهای تاکتیکی مقابل سپاهان بازی می‌کند! ما به ضعیف ترین سپاهان این هفته‌ها باختیم. من سپاهان را کاملاً آنالیز کردم. این تیم اصلا در حد خودش نبود و آمد استقلال را شکست داد. ما بازی جام حذفی را بردیم ولی استقلال تیمی نیست که قطره چکانی نتیجه بگیرد! استقلال باید سراسر حمله باشد. هوادار استقلال تیمش را این شکلی می‌شناسد نه اینکه گاهی یک حمله ای هم تدارک ببیند.

درباره صحنه خطای پنالتی سیاوش یزدانی چه صحبتی دارید؟

شنیدم کارشناسی گفته بود سیاوش نباید آن خطا را می‌داد اما گاهی اوقات در محوطه جریمه این مسائل پیش می‌آید.

سیاوش یزدانی - پیام نیازمند

اما قبول دارید که مهاجم رو به دروازه نبود؟

بله نبود! ولی در شلوغی بازی گاهی پای بازیکنان به هم برخورد می‌کند.

آیا از بازیکنی باتجربه انتظار چنین اشتباهی داشتید؟

قطعاً این اشتباه نباید از سوی سیاوش یزدانی رخ می‌داد. این بازیکنان همان بازیکنان پارسال هستند ولی کاملا معلوم است که سرمربی نمی‌تواند از آنها بازی بگیرد. البته این را هم اضافه کنم که متاسفانه دوره و زمانه ای شده که پول جای عشق و تعصب به هوادار و تیم را گرفته است. وقتی بازیکن خیالش بابت قرارداد ۲۵ میلیارد تومانی اش راحت است دیگر آن طور که باید و شاید برای تیم زحمت نمی‌کشد. سرش را جلوی توپ نمی‌گذارد.

فکر می‌کنید این استقلال بتواند امسال قهرمان شود؟

اصلاً! به هیچ وجه این تیم در حد مقام سومی‌هم بازی نمی‌کند. نمی‌خواهم ته دل هواداران را خالی کنم ولی اصلا نباید به این تیم دل ببندند.

چرا این بلا سر استقلال قهرمان آمد؟

آقای آجورلو خیانتی به استقلال کرد که هیچکس نکرد! متاسفانه اینقدر قراردادها افزایش پیدا کرده که پول به انگیزه اول بازیکنان تبدیل شده و مردم و تیم استقلال به سایه رفته اند. ای کاش در فوتبال ایران هم مثل انگلیس هفته به هفته به بازیکن پول می‌دادند و قراردادها تحت نظارت کمیته فنی بود تا بازیکن برای بالا بردن رتبه اش در نگاه کادر فنی و باشگاه تلاش کند. اینکه یک مرتبه بیایند ۲۵ میلیارد به یک بازیکن بدهند و آن را در چهار یا پنج قسمت پرداخت کنند دیگر انگیزه‌ای برای بازیکن نمی‌ماند! هر بار بخواهد شش میلیارد پول بگیرد دیگر نیازی به بازی کردن ندارد. همین می‌شود که می‌گوید تیم ملی را وِلِلِش! ۸ میلیارد، پول کمی‌نیست و می‌تواند زندگی ۸ خانواده را تکان بدهد.

فتح الله زاده

در شبکه های اجتماعی حملات زیادی به فتح‌الله‌زاده شده و او را بابت باز نشدن پنجره استقلال و مسائلی از این دست تحت فشار گذاشته اند. به نظر شما مدیرعامل باشگاه تا چه اندازه در این زمینه نتایج است؟

متاسفانه شبکه‌های اجتماعی آگاهی ندارند. این شبکه ها را یکسری افراد می‌چرخاند که ‌فتح‌الله‌زاده به آنها باج نمی‌دهد. این تیم چه کم و کسری از نظر بازیکن دارد؟ اتفاقاً استقلال اینقدر بازیکن زیاد دارد که کادر فنی تیم سرش گیج رفته است! پنجره هم اگر بسته شده مقصرش فتح الله زاده نیست. اتفاقا او در حال تامین منابع مالی است تا آنها را باز کند. آجورلو، افتخاری، سعادتمند، فتحی و مدیران قبلی باعث بسته شدن پنجره شده اند. شما را به خدا کاری نکنید که فتح‌الله‌زاده هم مثل قلعه نویی از استقلال برود. از فتح الله زاده استقلالی تر و مدیری پرافتخارتر ندایم. اصلا الان اگر فتح‌الله‌زاده برود چه کسی قرار است بیاید؟ این رفتارها اصلا درست نیست.

پس معتقدید فتح‌الله‌زاده می‌تواند مشکلات استقلال را برطرف کند؟

البته! اگر فتح‌الله‌زاده از ابتدای فصل در این تیم بود مطمئن باشید با نصف هزینه‌ای که آجورلو و دوروبری هایش این تیم را بستند هم مربی می‌آورد هم بازیکن! در بازی استقلال مقابل سپاهان با یک حساب سرانگشتی ۴۰۰ میلیارد تومان بازیکن در لباس آبی رفتند و شکست خوردند و برگشتند! باعث خجالت و تأسف است که ساپینتو توانایی ندارد از این بازیکنان بازی بگیرد. اینها همان هایی هستند که فصل قبل قهرمان شدند او فقط بلد است داد و بی داد راه بیندازد و محروم شود. پاک آبروی استقلال را برده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *