بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس و ذوب آهن، به رکورد استقلال و سپاهان می رسند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۶

پرسپولیس و ذوب آهن در حالی اولین بازی خود در دور برگشت مسابقات لیگ برتر را برابر هم برگزار خواهند کرد که این بازی چهل و چهارمین دیداری است که بین 2 تیم در تاریخ لیگ برتر برگزار خواهد شد.

به گزارش طرفداری، بعد از بازی استقلال و سپاهان که پنجشنبه برگزار شد و بازی شماره 44 بین 2 تیم در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران بود، بازی پرسپولیس و ذوب آهن دومین دیداری است که به شماره 44 در تاریخ لیگ برتر خواهد رسید.

بازیهای استقلال و سپاهان، پرسپولیس و سپاهان، استقلال و ذوب آهن، پرسپولیس و ذوب آهن، استقلال و پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن، شش بازی لیگ برتر فوتبال ایران هستند که هر کدام در پایان این فصل با 44 بازی بیشترین تعداد بازی را در تمام تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران خواهند داشت.

علت پرتعداد بودن بازیهای بین این 4 تیم با هم این است که آنها در تمام ادوار مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان حاضر بوده و هیچ وقت هم سقوط نکرده اند.

بین 6 دیدار متقابلی که این 4 تیم برابر هم در دور برگشت لیگ برتر برگزار خواهند کرد، بازی استقلال و سپاهان اولین و بازی پرسپولیس و ذوب آهن دومین دیداری خواهد بود که به عدد 44 رسیده و می رسد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *