بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

20 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۷

به گزارش ایلنا، آخرین اخبار و شایعات امروز -20 ژانویه- نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:

* جزئیات قرارداد لئاندرو تروسارد: قرارداد چهار ساله توافق شده، شرایط شخصی هرگز مشکلی نبود زیرا او پیشنهاد دو باشگاه را برای آرسنال رد کرد. آرسنال 21 میلیون پوند به علاوه 6 میلیون پوند پاداش به برایتون پرداخت خواهد کرد. همانطور که امروز فاش شد، معامله در 24 ساعت پس از اولین تماس در روز چهارشنبه تکمیل شد.

* انتقال نونی مادوکه به چلسی انجام شد ! توافق شفاهی با آیندهوون در مورد قرارداد دائمی در حدود 35 میلیون یورو حاصل شده است. مادوکه طی چند روز آینده قراردادی بلندمدت امضا خواهد کرد که شدیداً توسط هیئت مدیره چلسی پیشنهاد می‌شود. قرارداد روز جمعه امضا خواهد شد زیرا مادوکه و پی اس وی تمام شرایط قرارداد را پذیرفته اند.

* انتقال کریس وود به ناتینگهام فارست انجام شد. قرارداد اکنون با نیوکاسل بر سر انتقال قرضی به توافق رسیده و شامل بند خرید نیز است. وود در ساعات آینده تحت آزمایشات پزشکی قرار خواهد گرفت و قراردادش را امضا خواهد کرد.

* بشیکتاش اکنون در حال تکمیل قرارداد با وینسنت ابوباکار از النصر است که تایید شده است. طبق توافق دو هفته پیش، قرارداد تا ژوئن 2025 معتبر خواهد بود. او جایگزین ووخورست خواهد شد که به منچستریونایتد پیوست.

* آ اس رم اکنون آماده فروش نیکولو زانیولو در ژانویه است. مذاکرات تمدید قرارداد کاملاً متوقف شده است. رم می تواند به زانیولو اجازه دهد تا با قراردادی دائمی، جالوروسی را ترک کند. تاتنهام به خوبی از این وضعیت مطلع است. رم خواهان مبلغ 40 میلیون یورو با قرارداد دائمی است، نه قرضی کامل!

* بنفیکا در حال نزدیک شدن به عقد قرارداد برای به خدمت گرفتن گونزالو گوئدس به صورت قرضی از ولوز تا پایان فصل است که توسط متئو مورتو گزارش شد. با توجه به وضعیت موجود، معامله شامل بند اختیار خرید نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *