بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چرا ستاره استقلال دست به عصا شد؟/ توصیه فوری پزشکان به کاپیتان آبی‌ها

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۶

سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه بان شماره یک استقلال در بازی با تراکتور دچار مصدومیت شد و با وجود امیدواری‌هایی که برای حضور او مقابل سپاهان درون چارچوب وجود داشت اما در نهایت او این بازی حساس را از دست داد.

نکته ای که باعث نگرانی هواداران استقلال شده،استوری ای است که امروز حسینی منتشر کرده؛ کاپیتان آبی‌ها عکسی از خود در صفحه شخصی اش منتشر کرده که عصا به دست گرفته و در توضیح آن نوشته است: “تمام سختی‌هایی که در زندگی داشته‌ام، همه مشکلات و موانع، مرا قوی‌تر کرده است؛ شکر”.

چرا حسین حسینی دست به عصا شد؟/ توصیه فوری پزشکان به کاپیتان آبی‌ها

عصابه دست شدن حسینی در شرایطی که گفته می‌شد مصدومیت او از ناحیه پهلو است، عجیب به نظر می‌رسید. حالا اما مشخص شده که دروازه‌بان استقلال علاوه بر پهلو از ناحیه کشاله نیز دچار آسیب شده است. او اما مشکل حادی ندارد و با چند روز استراحت و انجام تمرینات ویژه زیر نظر پزشکان می‌تواند به تمرینات و چارچوب استقلال اضافه شود.

حسینی با توصیه پزشکان عصا به دست می‌گیرد. او برای آنکه مصدومیت کشاله اش زودتر برطرف شود به توصیه پزشک با عصا حرکت می‌کند تا فشار زیادی به پای مصدومش وارد نشود. جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی موضوعی است که حسینی را عصا به دست کرده است.

حسینی همراه کاروان استقلال به اصفهان هم سفر نمی‌کند و در تهران مشغول فیزیوتراپی و درمان خواهد بود. وضعیت سیدحسین برای مسابقه با ملوان در هفته هفدهم هم در ابهام قرار دارد اما او امیدوار است که هرچه زودتر برگردد و تیم خود را همراهی کند.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *