بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ساپینتو بعد از بازی با تراکتور اخراج می شود؟!/ حمایت هیئت مدیره استقلال تا چه حد واقعی است؟

منبع : مشرق نیوز
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ | ۹:۵۲

سرویس ورزش مشرق _ «ما هیچ اخطاری به ساپینتو نداده‌ایم، اما تیم باید نتیجه بگیرد. با وی صحبت کردیم و او هم خواهان تمدید قرارداد بود و به وی قول دادیم که اگر نتایج تیم خوب باشد قراردادش را تمدید می‌کنیم.» این جملات پرویز مظلومی پس از برگزاری جلسه هئیت مدیره استقلال بود که خبر از جایگاه متزلزل ساپینتو می‌دهد.

ریکاردو ساپینتو که طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته، مدیران استقلال را از عملکرد خود ناامید کرده است و همین موضوع موجب شده تا خبرهای ضد و نقیضی از برکناری ساپینتو در این هفته منتشر شود. تساوی برابر مس رفسنجان و شکست برابر تراکتور، فاصله استقلال با پرسپولیس در صدر جدول را ۵ امتیاز رساند و باعث شد که آبی‌ها در پایان نیم فصل در رده چهارم قرار بگیرند. به نظر می‌رسد که اولتیماتوم باشگاه استقلال به این معنی است که ساپینتو وقت دارد تا در بازی روز پنجشنبه برابر تراکتور در جام حذفی نتیجه بگیرد تا همچنان سکان هدایت آبی‌ها را در دست داشته باشد. در صورت حذف استقلال در جام حذفی به نظر می رسد باید منتظر حکم اخراج این سرمربی پرتغالی باشیم.

بیشتر بخوانید:

مظلومی: به ساپینتو اخطار ندادیم اما تیم باید نتیجه بگیرد/ هیچ پولی در استقلال گم نشده است

ساپینتو بعد از بازی با تراکتور اخراج می شود؟!/ حمایت هیئت مدیره استقلال تا چه حد واقعی است؟

ولی با همه این اوصاف آیا ساپینتو مقصر اصلی این شلخته بازار استقلال است؟ این روزها بسیاری از هواداران استقلال نه تنها ساپینتو را دلیل اصلی نتیجه نگرفتن استقلال نمی دانند، بلکه معتقدند که کم کاری بازیکنان و برخی از اعضای کادرفنی سبب این شرایط بد استقلال است. عده‌ای علت اصلی این کم‌کاری‌ها را تکرار پروژه اخراج فکری در فصول گذشته می‌دادنند و دائما به مدیران این تیم هشدار می‌دهند که مانع اتفاقات تلخ فصول گذشته شوند.

روز گذشته نیز حجت کریمی، یکی از اعضای هیئت رئیسه استقلال پس از اظهارات هواداران مبنی بر کم‌کاری بازیکنان و کادرفنی در باشگاه استقلال، ضمن قبول یا رد این ادعا از هواداران خواست که آنها پیگیر این موضوع باشند و مانع از کم‌کاری بازیکنانی شوند که قراردادهای هنگفتی می‌بندند ولی به اندازه پولی که دریافت می‌کنند در زمین مسابقه خوب عمل نمی کنند.

در همین راستا برخی از هواداران که در محل تمرین تیم استقلال تجمع کرده بودند، در هنگام خروج سیاوش یزدانی به نوعی از کم‌کاری بازیکنان گله کردند. اما در مقابل این اعتراض یزدانی در کمال تعجب به معترضین گفت: «شما هوادار استقلال نیستید. هوادار استقلال با یک باخت انتقاد نمی‌کند.»

حالا باید دید که در این اوضاع شلم شوربای استقلال مدیریت چه واکنشی نشان خواهد داد. مدیریت استقلال باز هم روال دو سال گذشته را پیش خواهد گرفت و برای آرام کردن اوضاع سرمربی تیم را تغییر می‌دهد یا این بار با بررسی دقیق‌تر عوامل اصلی این نتایج بد شناسایی می‌کند.

ساپینتو بعد از بازی با تراکتور اخراج می شود؟!/ حمایت هیئت مدیره استقلال تا چه حد واقعی است؟

شاید بزرگترین مشکل آبی‌های پایتخت در یک دهه گذشته عدم ثبات در این تیم بوده که این موضوع تبدیل به پاشنه آشیل آنها شده است. بنابراین با تغییر سرمربی و کادرفنی به نظر دردی از دردهای این باشگاه محبوب را دوا نخواهد کرد. بدون شک وجود دست‌های پشت پرده و باند بازی در این باشگاه شرایط استقلال را تا به این حد وخیم کرده است. درنتیجه اخراج یا ماندن مربی پرتغالی آبی‌پوشان، شرایط استقلال را تغییر نخواهد داد، تنها شاید در مقطعی بازی خوبی از آنها شاهد بود. باید مدیران ریشه‌ی مشکلات استقلال را شناسایی و برای برطرف کردن آن راه حلی پیدا کنند.

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “ساپینتو بعد از بازی با تراکتور اخراج می شود؟!/ حمایت هیئت مدیره استقلال تا چه حد واقعی است؟”

  1. احمد لوکارلی گفت:
    0
    0

    حمایت شوالیه یعنی اخراج فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *