بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مظلومی: ساپینتو خواهان تمدید قرارداد بود و ما گفتیم به یک شرط!/ هیچ پولی در استقلال گم نشده است+فیلم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۳

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی سخنگوی باشگاه استقلال بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده امروز به صورت کامل صحبت کرد. فضای ما کاملاً حمایتی است. هواداران هم حمایت کنند، چون هیچ اتفاقی نیفتاده است. بازیکنان هم جبران خواهند کرد. 

*قرار نبود درباره ساپینتو تصمیم گیری شود

وی ادامه داد: جلسه ما هم حمایتی بود و قرار نبود درمورد سرمربی تصمیم‌گیری شود. امروز بیشتر موضوعات جاری باشگاه را مورد بررسی قرار دادیم و مصوب کردیم. بیشتر مسائل مالی بود تا پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز شود. ساپینتو هم جلسه خوبی با فتح‌الله‌زاده داشت و هیچ مشکلی وجود ندارد.  اگر نیاز باشد برای نیم فصل دوم تیم را تقویت خواهیم کرد. هواداران هم به حواشی توجه نکنند و دست از حمایت برندارند. به هر حال در فوتبال یک روز برد است و یک روز هم باخت؛ صبر و تحمل هواداران ما همیشه بالا بوده است. بازیکنان با تمام توان جبران خواهند کرد. 

*برخی بازیکنان ما که برای جام جهانی انتخاب نشدند، دچار افت روحی شدند

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال، عنوان کرد: اعتقاد من این است که بعد از جام‌جهانی برخی بازیکنان ما که انتخاب نشده بودند از نظر روحی افت کردند. این یک امر عادی است و حتماً شرایط جبران خواهد شد. امروز مسائل مالی و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت. کمپی که حالا در آن حضور داریم یک ماه قبل واقعاً یک خرابه بود، اما الان با زحمت دوستان و مدیریت باشگاه کمپ در حال تکمیل است. موارد دیگری هم وجود دارد تا بتوانیم تمرینات را به صورت کامل به این کمپ منتقل کنیم.

*مبلغ مربوط به بدهی استراماچونی، پین و میلیچ تهیه شده است

مظلومی ادامه داد: مواردی مانند پرونده استراماچونی، پین و میلیچ و … موجب شده تا پرونده استقلال بسته شود. ما تلاش می‌کنیم که پنجره را باز کنیم و برای این کار باید مبلغی تهیه کنیم. هواداران نگران نباشند، چون این مبلغ تهیه و پرداخت خواهد شد. تاکنون پرداختی‌هایی که داشتیم بالاتر از 40درصد بوده و به 90درصد هم رسیده است. از این نظر کمبودی نداریم. منابعی پیدا کرده‌ایم و مشکلی نیست. تیم ما نیاز به حمایت دارد. شرایطی ایجاد شده که هواداران نگران هستند و ما هم نگران هستیم.

*سخنگوی باشگاه استقلال نشدم!

وی درخصوص اینکه به عنوان سخنگوی باشگاه استقلال انتخاب شده است، تصریح کرد: خیر؛ من به عنوان سخنگو انتخاب نشد‌ه‌ام. دوستان محبت داشتند که من صحبت کنم.

*هر تصمیمی فتح الله زاده بگیرد، حمایت می کنیم

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال افزود: جلسه امروز ما درمورد ساپینتو نبود. از قبل پیش‌بینی کرده‌ بودیم که هر دو هفته جلسه داشته باشیم و اصلاً بحث سرمربی نبود. ما اختیارات کامل را به مدیرعامل داده‌ایم و به این ترتیب هر تصمیمی که فتح‌الله‌زاده بگیرد، هیأت مدیره حمایت خواهد کرد. 

*باید بدهی ها را پرداخت کنیم تا مجوز حرفه ای بگیریم

مظلومی با اشاره به صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه، تصریح کرد: ما هنوز مجوز نگرفته‌ایم. باید بدهی‌ها را پرداخت کنیم و مجوز را بگیریم. بزرگترین معضل ما استراماچونی است. حدود یک میلیون و 400-500 هزار دلار است. دلاری که او با ما قرارداد بسته بود حدود 20 تومن بود و الان حدود 40 تومن است! یعنی اگر این پول پرداخت می‌شد ما الان مشکلی نداشتیم.

*اولویت اول ما پول استراماچونی است

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن داشت که بدهی‌های استراماچونی به صورت قسطی پرداخت شود یا خیر، اظهار داشت: او زحمت کشیده است و باید هزینه‌اش را پرداخت کنیم. برنامه‌ای داریم که انشالله به زودی این بدهی را پرداخت کنیم. هنوز قسط‌بندی نکردیم ولی اولویت اول ما پول استراماچونی است. انتقال پول برای ما کمی سخت است و باید از راه‌های مختلف وارد عمل شویم. بخشی از پول صیادمنش را هم فتح‌الله‌زاده در ترکیه دریافت کرد و آنها هم قسط‌بندی کرده‌اند. ما هم این مبلغ را به بازیکنان خارجی خود دادیم. انشالله‌ بدهی‌ها پرداخت خواهد شد.

*هنوز ساپینتو لیستی نداده است

مظلومی درمورد اینکه آیا ساپینتو لیستی برای بازیکنان ورودی و خروجی داده است یا خیر، گفت: هنوز لیستی داده نشده است. از وی خواستیم که طی 48 ساعت آینده لیستش را در اختیار باشگاه قرار دهد. 

*هیچ وقت یک بازیکن کم کاری نمی‌کند

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درخصوص اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان کم‌کاری می‌کنند، تصریح کرد: هیچ وقت یک بازیکن کم کاری نمی‌کند. هواداران از این بابت هم کمی نگران هستند. شما می‌دانید چند بازیکن ما باید در جام‌جهانی به تیم ملی دعوت می‌شدند و حالا از نظر روحی در شرایط خوبی نیستند. 

*خارجی‌های ما تمام پول خود را دریافت کرده‌اند

وی درمورد شرایط بازیکنان خارجی استقلال، گفت: خارجی‌های ما تمام پول خود را دریافت کرده‌اند. پولی که از ترکیه آمده بود به خارجی‌ها داده شد تا از این بابت مشکلی وجود نداشته باشد.

*کمیته انضباطی درباره رفتارهای ساپینتو تصمیم می‌گیرد

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درمورد رفتارهای ساپیتو در کنار خط و احتمال جریمه شدن وی، عنوان کرد: کمیته انضباطی در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند. 

*هیچ اخطاری به ساپینتو ندادیم اما تیم باید نتیجه بگیرد

مظلومی در پاسخ به اینکه آیا امکان دارد بازی با تراکتور در جام حذفی آخرین فرصت برای ساپینتو باشد یا خیر، تصریح کرد: ما هیچ اخطاری به وی نداده‌ایم، اما تیم باید نتیجه بگیرد. با وی صحبت کردیم و او هم خواهان تمدید قرارداد بود و به وی قول دادیم که اگر نتایج تیم خوب باشد قراردادش را تمدید می‌کنیم.

*حمایت از ساپینتو را به خودش منتقل کرده ایم

وی درمورد گزینه‌های جانشینی احتمالی ساپینتو گفت: درمورد هیچ گزینه‌ای صحبت نشده است، چون اصلاً الان چنین قصدی نداریم. از ساپینتو حمایت می‌کنیم و این موضوع را به خودش هم منتقل کرده‌ایم. 

*هنوز باشگاه سرمایه گذاری جذب نکرده است

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درمورد اینکه کانال باشگاه هر چند وقت یک بار بیانیه‌ای منتشر می‌کند و دنبال جذب سرمایه‌گذار است، آیا سرمایه‌گذاری پیدا شده یا خیر، تصریح کرد: خیر، هنوز سرمایه‌گذاری جذب نشده است.

*همانطور که بازیکنان پاداش می گیرند، جریمه هم می شوند

مظلومی درمورد احتمال جریمه شدن بازیکنان، گفت: این موضوعات همیشه بوده و خواهد بود. همانطور که به اعضای تیم پاداش داده می‌شود؛ اگر نتیجه هم نگیرند جریمه خواهند شد. فعلاً تصمیمی گرفته نشده است.

وی درخصوص اینکه آیا کسی در هیأت رئیسه بوده که مخالف حضور ساپینتو باشد یا خیر، خاطرنشان کرد: خیر.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا پولی در این باشگاه گم شده است یا خیر، تصریح کرد: خیر؛ هیچ پولی گم نشده است.

*این فیلم را ببینید.

 

پایان پیام/

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “مظلومی: ساپینتو خواهان تمدید قرارداد بود و ما گفتیم به یک شرط!/ هیچ پولی در استقلال گم نشده است+فیلم”

  1. ع ق گفت:
    0
    0

    خودتون گفتید ۶۰ ملیارد گم شده البته ما باور نکردیم چون گوینده اعتبار نداره و می دونستیم مدیریت مبلغ را قایم کرده
    لقبی و مدرکی در راه است یا جک تری دی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *