بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روایت عجیب سرمربی جدید تیم ملی بوکس از نحوه انتخاب/ نهرودی: استکی باید همکاری کند، دست خودش نیست!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۴

سرمربی جدید تیم ملی بوکس تاکید کرد فقط نقش نظاره‌گر را دارد.

به گزارش طرفداری، حاشیه‌ها پیرامون برکناری سرمربی تیم ملی بوکس و انتخاب گزینه جدید همچنان ادامه دارد. جلسه شورای فنی بوکس روز گذشته (شنبه) در غیاب علیرضا استکی برگزار و حسین نهرودی با کسب تمامی آرا به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد.

حضور حسینقلی نهرودی با 77 سال سن و البته کارنامه نه چندان موفق، انتقادات زیادی را به دنبال داشت اما او مدعی است علاقه‌ای به تصاحب این پست نداشته؛ همچنین مدعی شد استکی با وجود دلخوری باید با کادر فنی جدید همکاری کند.

حسینقلی نهرودی درباره جلسه شورای فنی و انتخاب او به‌عنوان سرمربی تیم ملی اظهار داشت:

اعضای شورای فنی من را به‌عنوان سرمربی موقت تیم ملی انتخاب کرده‌اند و تصمیم نهایی این است که از یک مربی خوب خارجی استفاده کنیم؛ یعنی مربی بالاتر از مربیان خودمان. دو بار در ورزش بوکس مربی خارجی برای هدایت تیم ملی انتخاب شده و هر دو بار هم نتیجه گرفتیم. البته در بوکس ایران مربیان زیادی روی کار آمدند اما نتیجه خیلی جالب نبود ولی دو بار تیم ملی با این دو مربی خارجی خوب نتیجه گرفت و حالا هم تصمیم داریم همین برنامه را اجرا کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که قرار است چه کسی از قهرمانان در کنار شما قرار بگیرد، گفت:

امیدوارم با تحقیقاتی که انجام می‌شود یک مربی خوب از کشور‌های صاحب کرسی برای بوکس ایران جذب شود و زحمت من را کم کند. من این مسئولیت را نمی‌پذیرفتم و علاقه‌ای هم به حضور در تیم ملی نداشتم چرا که به هر حال وقت آن گذشته و هر چیزی، زمان خاص خودش را می‌طلبد ولی به دلایلی مسئولان فدراسیون علاقه‌مند به انجام این کار بودند و اعضای شورای فنی هم به من محبت داشتند و همگی متفق‌القول من را به‌عنوان سرمربی تیم ملی بوکس انتخاب کردند.

وی افزود:

مجری خود اعضای بوکس هستند و من تنها نقش نظاره‌گر را دارم. در کنار آنها هستم و شاید حتی دخالت هم در تمرینات آنها نداشته باشم. در واقع من ایرادات را بررسی می‌کنم و روی برنامه‌ها نظارت دارم. اگر مشکلی وجود داشته باشد تصحیح می‌شود. من فقط در تمرینات نظاره‌گر هستم و سکان کار دست جوانان و کسانی است که قهرمانان ارزنده ما هستند و آنها کار را پیش می‌برند.

نهرودی در خصوص زمان جذب مربی خارجی عنوان کرد:

زمان آن با خدا است، فعلا فدراسیون مشکلات دیگری هم دارد اما کار را به موزات پیگیری می‌کنیم. در حال حاضر یک تیم، کار را سفت و سخت دنبال می‌کند و حتی روز گذشته چند گزینه مربی خارجی روی میز سرپرست فدراسیون بود ولی ما در حال بررسی هستیم تا یک مربی خوب و بارزومه را جذب کنیم. البته مربی خوب به پول خوبی هم نیاز دارد و باید شرایط را فراهم کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص دلخوری علیرصا استکی و برخی انتقاد‌ها از نحو برگزاری جلسه کمیته فنی و کنار گذاشتن او به آنا گفت:

من شب گذشته با استکی صحبت کردم. او عزیز بوکس و من و از بچه‌های قدیمی ما است. اولا امیدوارم هیچ ناراحتی پیش نیامده باشد اما استکی کم‌لطفی کرد. اگر او می‌آمد جریان طور دیگری رقم می‌خورد. ضمن اینکه اسم استکی قبل از برگزاری جلسه روی تخته نوشته شده بود و حالا برخی دوستان می‌گویند وقتی استکی در جلسه نبوده چرا اسم او را برای ادامه همکاری و رای گیری روی تخته نوشته‌اند؛ در صورتی که اصلا اینطور نبوده و نام استکی قبل از جلسه روی آن تخته نوشته شده بود. منتها استکی خودش در این جلسه حضور پیدا نکرد. نام سه نفر در جلسه کمیته فنی از سوی مدیر تیم‌های ملی و سرپرست فدراسیون برای هدایت تیم ملی مطرح شده بود که سایر اعضا به آن‌ها رای بدهند.

وی ادامه داد:

اگر استکی می‌آمد شاید شرایط فرق می‌کرد و اعضا به او رای می‌دادند. البته شاید هم ندارد قطعا همینطور می‌شد اما غیبت استکی همه شرایط را تغییر داد. به هر حال این اتفاقات رخ داد. من با او صحبت کردم و قول همکاری گرفتم. استکی باید با ما همکاری کند و دست خودش هم نیست. من با توجه به دوستی با تک تک افراد به خودم اجازه می‌دهم به آنها تحکم کنم. به او هم تحکم کردم و گفتم باید بیاید و با ما همکاری کند. او هم قول داده این همکاری را ادامه دهد.

نهرودی در پاسخ به این سوال که دستیاران او قرار است چه کسانی باشند، خاطرنشان کرد:

با همفکری سرپرست و مدیر تیم‌های ملی ۵۰ نفر از بوکسور‌ها را در نظر گرفته‌اند. البته روی من هم نظر دارند. این افراد دانه درشت‌های بوکس ایران هستند و قرار شد در رده بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان به ما کمک کنند. البته ۱۸ نفر آن‌ها در گروه بزرگسالان هستند. این نفرات قول دادند دست به دست هم بدهند و به بوکس کمک کنند، من هم نقش نظاره‌گر را دارم. پنج نفر هم برای همراهی تیم اعلام آمادگی کردند اما هر ۱۸ نفر باید در اشکال مختلف حضور داشته باشند و نظر بدهند و به صورت دوره‌ای عوض شوند.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “روایت عجیب سرمربی جدید تیم ملی بوکس از نحوه انتخاب/ نهرودی: استکی باید همکاری کند، دست خودش نیست!”

  1. مسعود مصطفوي گفت:
    0
    0

    درود برشما
    و اما سوال و نكته مهم ماجرا اينجاست ؟؟؟
    كه اين امر مبناي خرد جمعي داشت و قرار شده بود پس از مصوب شدن اساس نامه و آئين نامه مجمع شوراي فني تيم هاي ملي فدراسيون بوكس به مرحله تصميم گيري برسد اما گويا شدت تعارض نظرات و اختلاف سليقه ها اجازه يك تصميم سازي منطقي و كاربردي را در اين خصوص نداد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *