بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محسن یوسفی: بازیکنان استقلال با تمام وجود بازی نمی کنند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۷

بازیکن اسبق استقلال می گوید سال گذشته بازیکنان استقلال با تمام وجود بازی می‌کردند اما امروز اینطور نیست.

به گزارش طرفداری محسن یوسفی در گفتگو با فارس، در خصوص شکست استقلال مقابل تراکتور تبریز، اظهار داشت:

استقلال در همان زمانی هم که 2 بر صفر عقب بود، فوتبالش چنگی به دل نمی‌زد. تراکتور خیلی حساب شده‌تر و روان‌تر بازی می‌کرد. استقلال مقابل تیمی تکنیکی مخصوصا در میانه زمین قرار گرفت. تراکتور بازیکنان خارجی خوبی دارد. از طرفی استقلال یک تیم قدرتی است و از قبل هم مشخص بود با توجه به بازیکنان تکنیکی که تراکتور دارد، به مشکل می‌خورد. استقلال از لحاظ خلاقیت به مشکل خورده است.

وی در مورد اینکه پس از تعطیلات جام جهانی سه بازی اخیر استقلال مورد انتقاد قرار گرفته است، گفت:

قطعا تفکرات سرمربی هم تاثیر گذار است. اگر بازیکن خلاق نداریم می‌توانیم از راه‌های دیگر به گل برسیم. استقلال از عقب و از هافبک‌های دفاعی صلابت لازم را ندارد. بازیکنان شادابی لازم را ندارند و حملاتی که تیم باید از کناره‌ها یا میانه زمین انجام بدهد را نمی‌بینیم. ساپینتو مربی خوبی است اما برخی رفتارهایش روی تیم تاثیر می‌گذارد. فقط نباید از بازیکنان ایراد گرفت. قطعا مربی هم اشتباهاتی دارد که باید اول از خودش شروع کند و بعد به ایرادات تیم بپردازد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد:

استقلال بازیکن کم ندارد ولی بازیکنانش در یک تراز هستند. در خط حمله همه بازیکنان در یک سطح قرار دارند. در صورتیکه یک نفر باید با بقیه فرق داشته باشد. مثلا اگر آرمان رمضانی بازیکنی سرزن است، یک بازیکن تکنیکی هم باید وجود داشته باشد. قائدی هست اما او نیز عملکرد همیشگی اش را ندارد. بازیکنان استقلال یک شکل هستند و تنوعی دیده نمی‌شود.

یوسفی در مورد اینکه با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی ممکن است تا آخر فصل با همین شرایط مجبور به کار باشد، گفت:

حضور یک بازیکن فانتزی مخصوصا در میانه زمین کم است. با اینحال راه‌های دیگری هم وجود دارد که استقلال در همان هم به مشکل خورده است. به صرف اینکه بازیکن خلاق نداریم نباید گفت استقلال همین است. این تیم بازیکنان خوب زیاد و قابلیت‌های دیگری دارد. ساپینتو باید تمرکز بیشتری روی کارهای تیمی و تاکتیک بگذارد. با همین بازیکنان هم می‌توان شرایط را عوض کرد. استقلال در نگرش و رفتار خودش باید تغییر ایجاد کند. 

وی افزود:

بازیکنان فعلی انگار نمی‌خواهند. تیم فرهاد مجیدی شاید زیبا بازی نمی‌کرد ولی بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کردند. امروز استقلال اینطور نیست. چیزی که من مقابل تراکتور دیدم؛ بازیکنان از روی شکم سیری بازی می‌کردند. طوری بازی می‌کنند که انگار قهرمانی سال قبل کافی است و اگر امسال قهرمان نشدیم هم اتفاق خاصی نمی‌افتد. انگار چنین ذهنیتی در باشگاه استقلال وجود دارد. روحیه تیمی باید از خود مدیریت به تیم، کادرفنی و بازیکنان تزریق شود. روحیه قهرمانی در این استقلا وجود ندارد و به نظر می‌رسد با قهرمانی سال گذشته اشباع شده‌اند.

بازیکن اسبق استقلال در مورد شایعاتی که پیرامون قطع همکاری با ساپینتو مطرح شده و آیا جدایی او چیزی را در تیم عوض می‌کند، گفت:

تیم الان مربی خوبی دارد که ضعیف نیست. مربی که نسبتا توانایی دارد را از دست بدهیم و بعد چه کسی را بیاوریم؟ باشگاه استقلال الان دچار مشکلات مالی خیلی زیادی است و قطعا نمی‌تواند یک مربی خارجی خوب بیاورد. از طرفی گزینه داخلی هم ندارد. البته ساپینتو اشکالاتی هم دارد. ضمن اینکه بازیکنان هم به نظر اشباع شده‌اند. باید بین مدیریت، کادرفنی و بازیکنان ارتباط خوبی برگزار شود. بهترین راهکار این است که تیم از نظر روحی شرایط بهتری به دست بیاورد تا اینکه بخواهند در کادرفنی تغییر ایجاد کنند. امیدوارم استقلال در جام حذفی مقابل تراکتور برنده شود تا شرایط خوبی پیدا کند.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “محسن یوسفی: بازیکنان استقلال با تمام وجود بازی نمی کنند”

  1. ع ق گفت:
    0
    0

    محسن نبودی ببینی تو پارتی چه با اخلاص بازی می کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *