بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال تکلیف ساپینتو را مشخص می‌کند/ بازی جام حذفی آخرین فرصت ریکاردو؟

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۵

به گزارش ایلنا، تیم استقلال تهران در چارچوب بازی‌های هفته پانزدهم روز گذشته میهمان تراکتور تبریز بود و با نتیجه دو بر صفر در این مسابقه خارج از خانه شکست خورد.

این دومین شکست تیم استقلال در فصل جاری بود. پیش از این ساپینتو در هفته نخست برابر سپاهان شکست خورده بود. آبی پوشان با کسب ۲۷ امتیاز اگرچه با گل گهر و سپاهان هم امتیاز هستند اما با پرسپولیس رده اولی ۵ امتیاز فاصله دارند.

شکست برابر تراکتور به دنبال تساوی با مس رفسنجان موجب از دست رفتن شانس کسب عنوان قهرمانی نیم فصل شد. اگرچه استقلال ۷ پیروزی این فصل به دست آورده اما همچنین ۶ تساوی هم در کارنامه سرمربیگری ریکاردو ساپینتو دیده می‌شود.

او در بازی بزرگ دربی درحالیکه می‌توانست سه امتیاز را به دست بیاورد به کسب یک امتیاز بسنده کرد. سرمربی پرتغالی به دلیل عدم شناخت از ترکیب اصلی تیمش و همچنین ارائه نمایشی معمولی همراه با قهرمان فصل گذشته از ابتدای مسابقات مورد انتقاد قرار داشته است.

شکست مقابل تراکتور اکنون موجب شده تا نارضایتی ارکان باشگاه از سرمربی پرتغالی آشکار شود. بر همین اساس قرار است نارضایتی مدیران از روند تیم در جلسه‌ای به گوش ساپینتو برسد.

اعضای هیات مدیره باشگاه جلسه‌ای را ترتیب خواهند داد که در آن به احتمال بسیار زیاد تغییرات جدی روی نیمکت مورد بحث قرار خواهد گرفت. 

شنیده می‌شود بازی با تراکتور تبریز در جام حذفی که قرار است در تاریخ بیست و دوم ماه جاری برگزار شود به نوعی آخرین فرصت ساپینتو برای تغییر عقاید باشگاه است. در غیر این صورت او به پایان همکاری با باشگاه تهرانی نزدیک می‌شود و باید شاهد تغییرات بزرگ روی نیمکت مدعی عنوان قهرمانی باشیم.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “استقلال تکلیف ساپینتو را مشخص می‌کند/ بازی جام حذفی آخرین فرصت ریکاردو؟”

  1. ع ق گفت:
    0
    0

    بذارید بمونه ما اون را برای خنده می خواهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *