بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمید مطهری و مونتلا، تماشاگر ویژه بازی آنتالیا اسپور و ناپولی در ترکیه / اختصاصی طرفداری

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱:۱۷

باشگاه نساجی جهت برگزاری اردوی نیم فصل خود عازم ترکیه شده است و در این اردو اتفاقات قابل توجهی را به عنوان یک تیم ایرانی تجربه می کند.

به گزارش طرفداری، نساجی طی این اردو در یک بازی دوستانه به مصاف آنتالیا اسپور رفت که با دو گل کریم اسلامی توانست دو بر یک پیروز این بازی شود. بعد از انجام این بازی دوستانه، نوری شاهین، سرمربی آنتالیا اسپور از اعضای تیم نساجی دعوت کرد تا تماشاگر بازی دوستانه تیمش با ناپولی باشند. از یک سو بازی دوستانه نساجی و آنتالیا اسپور و از سوی دیگر ارتباط دوستانه نوری شاهین و مسعود شجاعی سبب دعوت سرمربی باشگاه ترکیه ای از همتای ایرانی خود در باشگاه نساجی شد. حمید مطهری و نوری شاهین در حاشیه این اردو و دو بازی چند بار گپ و گفتی با هم داشتند.

جواد منافی، اسماعیلی، حمید الهی و صادق مقدم نیز دیگر اعضای کادر فنی نساجی بودند که در ورزشگاه اختصاصی آنتالیا اسپور جهت تماشای بازی دوستانه این تیم با ناپولی حاضر شدند. مجتبی ابراهیمی، قائم مقام باشگاه نساجی مازندران یکی دیگر از اعضای نساجی بود که در جایگاه میهمانان ورزشگاه حضور داشت.

اما دیگر میهمان دیدار آنتالیا اسپور و ناپولی وینچنزو مونتلا بود. سرمربی باشگاه آدانا دمیرسپور که از نزدیک رقابت یکی از تیم های کشور خود یعنی ناپولی مقابل رقیب خود در سوپرلیگ ترکیه را تماشا کرد.

در حاشیه این دیدار سرمربیان نساجی و آدانا دمیرسپور نیز برای دقایقی به گفتگو پرداختند.

ناپولی در این بازی دوستانه توانست سه بر دو آنتالیا اسپور را شکست دهد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *