بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اندریک در آستانه پیوستن به رئال مادرید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۳

اندریک یکی از استعداد‌های مطرح برزیلی در ماه‌های اخیر توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ مانند بارسلونا، پاری سن ژرمن و چلسی را به خود جلب کرده بود اما اکنون به نظر می‌رسد رئال مادرید توانسته از رقبایش پیشی بگیرد و اکنون این بازیکن 16 ساله در آستانه پیوستن به کهکشانی‌ها قرار دارد.

طرفداری |  به گزارش فابریتزیو رومانو، رئال مادرید در آستانه توافق با اندریک قرار دارد. مذاکرات بر سر شرایط شخصی در حال پیش رفت به سمت مراحل نهایی است. مذاکرات با پالمیراس هم با پیشنهاد 60 میلیون یورویی همراه با پرداخت مالیات و حق کمیسیون که این رقم را به 72 میلیون یورو خواهد رساند، ادامه دارد. رئال خیلی زود می‌خواهد قرارداد را قطعی و امضا کند.

از طرف دیگر، پاری سن ژرمن نیز رقابت بر سر جذب اندریک را ترک کرده است. چند روز پیش پاری سن ژرمن پس از مذاکرات با پالمیراس، پیشنهاد 58 میلیون یورویی برای اندریک ارائه داد. پاریسی‌ها همچنین پیشنهاد 35 میلیون یورویی برای استوائو ویلیان 15 ساله، دیگر استعداد پالمیراس ارائه کرده است که مجموع رقم پیشنهادات پاری سن ژرمن را به 93 میلیون یورو خواهد رسد. البته رئیس پالمیراس این پیشنهادات را رد کرده و پاری سن ژرمن نیز پس از آن، این رقابت را ترک کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *