بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تهدید رونالدو؛ انتخاب کاپیتان پرتغال در راهرو «لوسیل»

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۱

به گزارش ایلنا، ستاره‌های دنیای فوتبال اگر چه در لحظه‌ و ثانیه توانایی تغییر نتیجه و سرنوشت مسابقه را دارند، اما همکاری با آنها خیلی آسان هم نیست. چرا که این بازیکنان برای حفظ وجه خود در میان طرفداران،‌ اهالی فوتبال و رسانه فشار زیادی تحمل می‌کنند و نسبت به کوچکترین تغییرات تاکتیکی یا تعویض واکنش احساسی نشان می‌دهند. این موضوع قطعاً روی عملکرد تیم می‌تواند تاثیر منفی بگذارد و حتی حواشی زیادی در پی داشته باشد. 

بر همین اساس در اینکه رونالدو یکی فوق ستاره دنیای فوتبال است شکی نیست. اما او هم مانند بقیه ستاره‌های دنیای فوتبال است. کاپیتان تیم ملی پرتغال که در مرحله گروهی تنها یک گل به ثمر رساند، در بازی مقابل کره با واکنشی که بعد تعویض انجام داد، باعث نگرانی سانتوس سرمربی تیمش شد. موضوعی که سرمربی پرتغالی‌ها آن را رسما اعلام کرد: «تصاویر را دیدم؟ بله. این رفتار را دوست نداشتم. اصلاً این رفتار را دوست نداشتم.»

حالا با این اوصاف پرسش اینجاست که سانتوس برای حفظ کاریزمای خود رونالدو را به نیمکت می‌فرستد یا وی را می‌بخشد تا تیمش با تمام توان از سد سوییس عبور کند؟ در همین رابطه فرناندو سانتوس در نشست خبری پیش از بازی پرتغال مقابل سوییس در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 اظهار داشت: «نمی‌دانم او فیکس باشد یا خیر! می‌خواهم کاپیتانم را در راهرو ورزشگاه انتخاب کنم.»

این صحبت‌های دو پهلوی سرمربی پرتغال در خصوص رونالدو، شبهات پیرامون نیمکت‌نشینی وی را افزایش داد. 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *