بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاسمیرو از الگوهای زمان کودکیش می گوید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۷

کاسمیرو احتمالا یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال باشد اما او از ستارگانی مثل زین الدین زیدان و پل اسکولز الگو برداری کرده است.

طرفداری | کاسمیرو با پنج لیگ قهرمانان اروپایی که به دست آورده است، نام خود را در بین بهترین هافبک های جهان جای داده است. او پیش از انتقال از رئال مادرید به منچستریونایتد کاملا از تجربه بازی در اسپانیا لذت برد و به موفقیت های بسیاری دست یافت.

کاسمیرو به وب سایت منچستریونایتد گفت:

هر کودکی که فوتبال را دنبال می کند الگوهای بسیاری دارد. الگوهایی که حتی تصور نمی کنید روزی بتوانید آن ها را از نزدیک ببینید. بسیاری از کودکان از بازیکنان منچستریونایتد الهام گرفته اند اما صادقانه بگویم کودکی من با عشق به تماشای بازی های زین الدین زیدان گذشت. همچنین از تماشای بازی پل اسکولز هم لذت می بردم.

صحبت از بازیکنان منچستریونایتد که می شود باید نام ریو فردیناند را ببرم. عجب بازیکن فوق العاده ای بود. تمام این بازیکنان عادت به پیروز شدن داشتند. رونالدو نازاریو، رونالدینیو و اگر صحبت بازیکنان هم پستم شود، گیلبرتو سیلوا، مائورو سیلوا، کلود ماکلله و…وقتی بچه هستید قهرمانان بسیاری دارید که الهام بخش شما می شود. شاید تمام آن ها را یادم نمانده باشد اما این بازیکنانی که نام بردم برای من ستارگان درجه یکی بودند.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *