بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جلالی فیکس ساپینتو می‌شود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۳

ابوالفضل جلالی را می‌توان یکی از تعویض‌های تیم ملی دانست که عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت. او در بازی با آمریکا دقایق زیادی فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد اما در همان دقایق کوتاه نشان داد از پتانسیل فنی زیادی برخوردار است و می‌تواند در آینده فرصت بیشتری برای حضور در جناح چپ تیم ملی پیدا کند.

به گزارش طرفداری به نقل از ایرنا، ریکاردو ساپینتو برای ادامه لیگ برتر حساب ویژه‌ای روی توانایی‌های جلالی باز کرده است و به طور حتم این بازیکن جوان از این پس بیشتر برای استقلال بازی خواهد کرد.

او یکی از نفراتی خواهد بود که در دربی می‌تواند نقش تعیین کننده برای استقلال باشد و از حالا باید او را مرد اول جناح چپ استقلال در این مسابقه بزرگ بنامیم.

دسته بندی ها : طرفداری

یک پاسخ به “جلالی فیکس ساپینتو می‌شود”

  1. جواد ا. گفت:
    0
    0

    سلام. اولین اتفاقی که باید درباره تیم ملی ایران رخ باید بده، اخراج “سردار آزمون” هستش چرا که هیچ نقشی در زمین بازی ندارد و خیلی خوب در سه بازی جام جهانی دیدیم که با بیرون رفتن این بازیکن چقدر عملکرد تهاجمی تیم بهتر می شد. چنین افرادی مثل این شخص با پول و پارتی به تیم ملی راه پیدا کردند.یک شخص …که به جرئت می توانم بگم 50 درصد بازی ضعیف تیم ملی در نیمه نخست آمریکا، جدا از مسئله “نظام تدافعی” تیم که مقابل انگلیس هم داشتیم، عامل ضعف تیم ،آزمون هستش که نقش یک …. که لقمه آماده را برایش جویدن و دادن تا فقط “قورت” بدهد را دارد چرا که به گفته خودش هم که اذعان کرده “پا به توپ ندارم” ، که جایگزین های خوبی به عنوان مثال آقای ابوالفضل جلالی که سرعتی و فنی می باشد خیلی عالی هستش. البته اکثر شما بازیکنان تیم ملی همین هستید !بازیکنان دیگر هم مانند جهانبخش و در پست دفاع حسینی بسیار ضعیف هستند و این ها هم بهتر است در تیم ملی بازی نکنند! من هم مثل شما “ترکیب دفاعی” را بسیار اسف بار و ضعیف که عامل باخت شد می دانم هرچند به نظرم کِی روش شاید به دلیل سرعت پایین بازیکنان درمقابل انگلیس و آمریکا این اقدام را مدبرانه دانسته بود(آن هم شاید!) و اجرا کرد که درنتیجه بازیکنان ملی باید به این سرعت و قدرت با تمرینات هجومی حتی اگر فقط فرم ” سانتر کردن از اطراف و هِد زدن” باشد باید تمرین بسیار کرده و نکته دیگر زدن شوت به دروازه که باعث افزایش شدید روحیه و انگیزه می شود که آن هم در “نظام هجومی” اتفاق می افتد.البته چینش هجومی بازیکنان دلیل بر بازی خوب و قدرتی لزوما نمی تواند باشد چرا که آن بستگی به بازی سازی و فنی-سرعتی بودن خود بازیکنان دارد.شما فکر می کنید که تیم هایی مثل ولز رو بردید شاهکار کردی!؟ تیم ولز ازتیم های لیگ داخلی هم ضعیف تر هستش! یا مثلا بردن تیم عراق برای صعود به جام جهانی!؟! واقعا خنده دار است .در جام جهانی مشخص می شود تا چند مرده حلاج هستید.بازیکنان زحمت کش و خیلی خوبی همچنان در لیگ وجود دارند که باید از آنها استفاده کرد.هم چینش دفاعی کی روش و هم خود بازیکنان ضعیف بودند.به ترتیب بدترین و زحمت نکش ترین بازیکنان تیم:آزمون-جهانبخش-علی کریمی-مجید حسینی-انصاری فرد-نوراللهی-عزت اللهی-حاج صفی-طارمی که بسیار کند هستند و بازیکنان نسبتا خوب فعلا:ابوالفضل جلالی-قدوس-رضائیان و ترابی و قلی زاده هم نسبتا خوب هستند از دروازه بان ها هم عابد زاده بدترین هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *