بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیدیه دشان: ام باپه بهترین بازیکن حال حاضر جهان است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۲

تیم ملی فرانسه با نتیجه 3-1 مقابل تیم ملی لهستان پیروز شد و به یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 صعود کرد.

طرفداری | به گزارش RMC، دیدیه دشان پس از پیروزی تیم ملی فرانسه مقابل لهستان در یک هشتم نهایی جام جهانی، در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد این دیدار صحبت کرد. دیدیه دشان در این کنفرانس خبری گفت:

بازی آسانی نبود چون این تیم لهستان برای ناامید کردن و حذف ما، بسیار سازماندهی شده و منظم بود. در بین دو نیمه چندین مسئله را تغییر دادیم و کمی ارتباط بین بازیکنان بهتر شد. کیلیان ام باپه توانایی حل مشکلات زیادی را دارد و این برای ما خیلی خوب است. از ابتدای بازی اتحادی بین بازیکنان بود و در نهایت، نتیجه بسیار خوب است. این یک خوشحالی مشترک است، الان زمان بیشتری داریم و قرار است طبق برنامه، کمی با خانواده های مان وقت بگذرانیم. به عنوان یک مدعی، باید حتماً صعود می کردیم اما این کار را با تواضع انجام می دادیم. شش روز برای نفس کشیدن و استراحت و آماده شدن برای یک چهارم نهایی وقت داریم. این سومین حضور متوالی ما در این مرحله است و جاه طلبی زیادی داریم. در این لحظه، مهم ترین چیز لذت بردن از پیروزی است.

ام باپه بهترین بازیکن حال حاضر جهان است؟

من گزینه خوبی برای پاسخ دادن نیستم چون فرانسوی و سرمربی او هستم اما بله، البته. او برای این جام جهانی آماده شده بود. حتی اگر برای یک ساعت بازی خوبی انجام نداده باشد، او این قابلیت را دارد که شرایط بازی را در هر زمانی تغییر دهد، درست مانند بازیکنان استثنایی.

ژیرو؟

این ژیرو یک بازیکن خارق العاده است، الان افراد زیادی با این جمله موافق هستند. او همیشه به شدت مورد انتقاد قرار گرفته اما اولیویه، اولیویه است. او همیشه برای گلزنی می جنگد. هر گاه تعیین کننده نبود، برای تیم مفید بوده است اما مانند هر مهاجم نوک دیگری، او پیروزی تیمی را با گلزنی خود ترجیح می دهد. عبور از رکورد تیری آنری، گویای بسیاری از مسائل است. رکورد هوگو لوریس نیز قابل توجه است. این دسته از بازیکنان که از جام جهانی 2014 همراه ما بوده اند و هنوز هستند…

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *