بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیونل مسی شاخ غول استرالیایی را شکست (عکس)

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۰۶

به گزارش ایلنا، استرالیا که با دو کلین‌شیت مقابل تونس و دانمارک موفق شد مسیر صعود به مرحله بعدی را پیدا کند، در این دو دیدار با نمایش خیره‌کننده هری سوتار به اهداف دفاعی خود دست یافت.

نام او در این تورنمنت برای اولین بار به گوش بسیاری از اهالی فوتبال در ایران رسید چرا که سوتار تجربه حضور در جام ملت‌ها، لیگ قهرمانان و… را ندارد اما دو سالی می‌شود که با پیراهن استوک سیتی، نمایش‌های خوبی را ارائه می‌کند.

2

مدافع شماره ۱۹ استرالیا در بازی با تونس تکلی استثنایی را روی پای مهاجم حریف زد و با نجات دروازه تیمش، کلین‌شیت مت رایان را حفظ کرد.

او برابر دانمارک نیز نقش یک ستاره اثرگذار را ایفا کرد و موفق شد اکثر دوئل‌ها را از مهاجمان دانمارک ببرد تا چهره درخشان استرالیا در روز صعود بزرگ باشد.

در مقابل آرژانتین نیز این مدافع شاغل در چمپیونشیپ انگلیس، تلاش زیادی کرد تا مانع از پیروزی آرژانتین شود اما برابر مهاجمان شناخته شده آلبی سلسله کاری از پیش نبرد.

با این حال او پدیده جام جهانی و یک ستاره واقعی برای استرالیاست که چهره یک مدافع مسلط، جسور و باهوش را از خود نشان داده که باوجود سرعت پایین، دقت خوبی هم در ارسال پاس‌های بلند و قطری دارد.

استرالیا با هری سوتار ۲۴ ساله و ۱۹۸ سانتی متری در جام ملتهای آسیا یک تیم سرسخت در دفاع خواهد بود.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *