بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسکالونی: انتقاد از لائوتارو مارتینز درست نیست؛ او بارها آرژانتین را نجات داده است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | ۲:۲۳

دیدار آرژانتین و استرالیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر با برتری 2-1 آرژانتین به پایان رسید. لیونل اسکالونی بعد از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از ESPN؛ سرمربی آرژانتین گفت:

این مسابقه سختی برای ما بود؛ آنها فشار خفه کننده ای به ما وارد کردند. در بین دو نیمه، اصلاحاتی انجام دادیم و فکر می کنم تیم در دقایق پایانی شایسته اتفاقات بهتری بود. باید اختلاف را بیشتر می‌ کردیم.

وقتی شرایط برای یک بازیکن چندان خوب سپری نمی شود، انتقاد کردن از او آسان است. لائوتارو انتقام خواهد گرفت. لائوتارو بازیکن بسیار مهمی برای ما است. او در گذشته بارها آرژانتین را نجات داده است. درست نیست که از بازیکن برای یک شب بد انتقاد کنیم. لائوتارو کارهای زیادی برای تیم انجام داده و در آینده نیز باعث خوشحالی ما خواهد شد. هر بازیکن بزرگی در جهان یک شب بد را تجربه می کند.

امیدوارم دی ماریا برای دیدار با هلند ریکاوری کند. هلند بسیار خوب بازی می کند. آنها بازیکنان بزرگی دارند و از یک سرمربی بزرگ بهره می برند. جام جهانی از همان شروع مسابقات، دشوار است اما اوضاع از حالا دشوارتر هم می شود. تقابل با فن خال مایه افتخار ماست. دیدار هلند و آرژانتین، مسابقه ای زیبا با حضور دو نماد فوتبال (مسی و فن خال) خواهد بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *