بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حسین‌زاده: بعد از درخشش در اسپانیا و باکو انتظار قراردادهایی همسطح کشتی آزاد داشتیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱:۲۶

– اخبار ورزشی –

حسن حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره زمان تشکیل اردوی تیم ملی فرنگی اظهار داشت: لیگ برتر که تمام شود مسابقات قهرمان کشوری را در پیش داریم که بعد از آن دور جدید تمرینات آغاز خواهد شد. البته بنا نیست که اردوهای بلند مدت داشته باشیم، اما کم کم باید خود را مهیای حضور در تورنمنت‌ها کنیم.

وی در مورد برنامه‌های این تیم بعد از مسابقات کشوری تصریح کرد: برنامه تورنمنت‌های مدنظر کادر فنی تیم ملی فرنگی به فدراسیون کشتی ارائه شده است. خوشبختانه تیم ملی فرنگی در دو مسابقه اخیری که در آن شرکت کرد، بهترین عملکرد را داشت، به ویژه آنکه جوانان ما این نتایج را به دست آوردند و انگیزه زیادی دارند.در آستانه هفته پایانی لیگ کشتی فرنگی؛ ستاره‌ها جذب تیم‌ها نشدند/ پیشنهادات وسوسه‌انگیز نبود!

 

سرمربی فصل گذشته تیم فولادین ذوب آمل درباره عدم استقبال ملی‌پوشان از لیگ فرنگی 1401 تصریح کرد: بچه‌های فرنگی‌کار انتظار دارند که نگاه یکسانی به کشتی آزاد و فرنگی باشد. علیرضا دبیر هم حرف قشنگی زد و گفت که کشتی فرنگی دیگر حق بازگشت به عقب را ندارد و نباید پا عقب بکشد. همه انتظار داریم که در مسابقات جهانی بلگراد و المپیک پاریس باز هم کشتی فرنگی بهترین نتایج را کسب کند. بنابراین در لیگ هم باید شأن قهرمانان ما حفظ شود. ما دوست داشتیم همانطور که قهرمانان آزادکار ما در ازای دو سه کشتی در لیگ قراردادهای 700، 800 میلیونی بستند، بچه‌های مدال‌آور فرنگی‌کار ما هم با چنین ارقامی به عضویت تیم‌ها درآیند که متأسفانه در لیگ فرنگی از این پیشنهادات خبری نبود.

این مربی مازندرانی ادامه داد: کشتی فرنگی خیلی سخت است و مدعیان زیاد در آن حضور دارند. در مسابقات جهانی فرنگی مدال‌ها بین چند کشور تقسیم می‌شود و مثل کشتی آزاد نیست که دو سه تیم مدعیان اصلی باشند. حتی ایتالیا و نروژ هم در این رشته مدعی مدال هستند. ما توقع داشتیم بعد از آنکه فرنگی‌کاران در مسابقات امیدهای جهان و جام جهانی باکو آن درخشش را داشتند حداقل اسپانسرها بیشتر جذب شوند و قراردادهای بهتری در لیگ به امضا برسد که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.دلخانی: آزادکار درجه 2 هم بیشتر از قهرمان فرنگی پول می‌گیرد/ درباره وزنم در اردو تصمیم می‌گیرم

 

حسین‌زاده با اشاره به چندین مسابقه مهمی که تیم ملی در سال 2023 پیش رو دارد، گفت: ما چهار مسابقه مهم ایندورگیم، بازی‌های آسیایی چین، مسابقات جهانی بلگراد و جام جهانی تهران را داریم که نیاز است چندین کشتی‌گیر همسطح در اختیار داشته باشیم. مدعیان ما نباید در هر مسابقه وزن کم کنند و به همین دلیل باید حتماً به پشتوانه‌ها میدان دهیم و در عین حال مدال‌دارهای‌مان را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از بین ملی‌پوشان کسی امسال قصد تغییر وزن دارد یا خیر، گفت: احتمال دارد که شاهد تغییر وزن برخی باشیم، اما باید اردو شروع شود تا بچه‌ها با مشورت حسن رنگرز سرمربی تیم ملی و کادر فنی تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *