بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیگ برتر هندبال| شاملی به دنبال حفظ صدر، سپاهان به دنبال بازگشت به صدر/ اسامی داوران هفته هشتم اعلام شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۲۴

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان کشور فردا (یکشنبه) با برگزاری شش دیدار دنبال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال؛هفته هشتم رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور فردا یکشنبه ۱۳ اذرماه پس از دو هفته تعطیلی، با انجام شش مسابقه پیگیری خواهد شد که برنامه مسابقات این هفته به شرح ذیل است.

گیتی پسند اصفهان – نفت و گاز گچساران / ساعت ۱۵:۰۰ به میزبانی سالن شهید سجادی اصفهان

تیم گیتی پسند در یک نبرد حساس در خانه باید از نفت وگاز گچساران پذیرایی کند. گیتی پسند که در هفته هفتم خارج از خانه مغلوب زغال سنگ طبس شده بود، در این هفته محکوم به شکست میهمان خود یعنی نفت و گاز گچساران است تا بتواند ضمن کسب دو امتیاز این بازی در جدول رده بندی جایگاه خود را از رده ششم با ۶ امتیاز بهبود بخشد و در طرف مقابل نفتی‌ها نیز در آخرین‌ مسابقه در یک نبرد نزدیک مغلوب پیکان خراسان شدند. نفت و گاز گچساران تا اینجای فصل با ۴ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و برای فرار از انتهای جدول باید این هفته تمام همت خود را به کار گیرد تا با کسب حداقل امتیاز لازم از قعر جدول جدا شوند.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون – زغال سنگ طبس / ساعت۱۶:۰۰ مجموعه ورزشی تختی کازرون

تیم صدرنشین نیروی زمینی در هفته هفتم موفق شد در یک بازی نسبتاً آسان با اختلاف‌گل بسیار رعد پدافند البرز را شکست دهد تا به لطف تفاضل گل بهتر با ۱۳ امتیاز به صدر جدول صعود کند. شاگردان مسعود ظهرابی این هفته در خانه باید تقابل سختی با زغال سنگ طبس انجام دهند. تیمی که در آخرین مسابقه خود موفق به شکست گیتی پسند اصفهان شده و هم اکنون با ۷ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار‌ گرفته است‌.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – زاگرس اسلام آباد غرب / ساعت ۱۶:۰۰ مجموعه ورزشی انقلاب شهر اسلام آباد

تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان این هفته به استان کرمانشاه و شهر اسلام آباد غرب سفر می‌کند و هم اکنون با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به شاملی در رده دوم جدول قرار دارد. شاگردان رحیمی‌زاده در هفته هفتم در دربی اصفهان موفق شدند سپاهان نوین را شکست دهند و این در حالی است که در همان روز تیم زاگرس اسلام آباد غرب در یک نبرد نزدیک در اصفهان با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ مغلوب پرواز هوانیروز اصفهان شد. نماینده استان کرمانشاه تا اینجای فصل فقط ۵ امتیاز را کسب کرده و در حال حاضر در رتبه هفتم جدول قرار دارد. هدایت زاگرس برعهده علیرضا بکماز است، مربی پرتلاشی که این تیم را قهرمان لیگ دسته اول باشگاه های ایران کرد و جواز حضور در لیگ برتر را مجدد برای زاگرس به دست آورد.

سپاهان نوین اصفهان – رعد پدافند البرز / ساعت: ۱۶:۰۰سالن ورزشی شهید میثمی اصفهان

شاگردان شهداد مرتجی در تیم سپاهان نوین اصفهان در هفته هفتم با وجود ارائه یک بازی تماشاگر پسند، مغلوب فولاد مبارکه سپاهان شدند و این هفته به دنبال افزایش امتیازات خود در جدول لیگ هستند. آنها هم اکنون ۸ امتیازی هستند و رده چهارم جدول را از آن خود کرده‌اند و برای حفظ این جایگاه باید این هفته رعد پدافند البرز را از پیش بردارند. تیم نظامی اما جوان و پرتلاش رعد در آخرین نبرد خود بازی را به صدرنشین لیگ واگذار کرده و هم اکنون با ۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر تیم رده نهمی لیگ است.

 پرواز هوانیروز اصفهان – نخلستان دشتستان / ساعت؛ ۱۸:۰۰ ورزشگاه شهید سجادی اصفهان

پرونده هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان فردا با انجام دیدار تیم های پرواز هوانیروز اصفهان و نخلستان دشتستان بسته خواهد شد. تیم نظامی پرواز هوانیروز که متشکل از بازیکنان جوان و سرباز است در حال حاضر با ۴ امتیاز تیم رتبه دهمی جدول بوده و در طرف مقابل شاگردان‌ محمدرضا رجبی با یک‌ امتیاز بیشتر اما سه پله بالاتر تیم رده هفتمی جدول لیگ برتر هندبال هستند. پرواز در آخرین بازی خود به پیروزی رسیده و آن سوی میدان نخلستان هفته هفتم‌ مغلوب مس کرمان شده است.

پیکان خراسان – صنعت مس کرمان / سالن اختصاصی هندبال سربداران سبزوار

پیکان خراسان پس از گذشت شش مسابقه بالاخره در هفته هفتم صاحب امتیاز شد. پیکانی‌ها در خارج از خانه موفق شدند نفت وگاز گچساران را با اختلاف یک گل شکست دهند تا اولین برد فصل را جشن بگیرند. در طرف مقابل صنعت مس کرمان با هدایت حمید صادق شاه‌نشین در رده سوم لیگ برتر جای گرفته و فقط یک امتیاز نسبت به دو تیم شهید شاملی کازرون و فولاد سپاهان اصفهان کمتر دارد. مسی‌ها فصل گذشته به طور مشترک همراه با ذوب آهن در جایگاه سوم مشترک لیگ قرار گرفتند. دیدار این دو تیم طبق توافق دوطرف و موافقت کمیته مسابقات روز شنبه برگزار شد و با نتیجه ۳۵ بر ۲۴ به سود صنعت مس کرمان به پایان رسید.

لازم به ذکر است؛ هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان ایران درحالی فردا یکشنبه ۱۳ آذرماه برگزار خواهد شد که این مسابقات باتوجه به برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان دوهفته‌ای تعطیل بود و هفته نهم این رقابت ها جمعه ۱۸ آذرماه پیگیری می‌شود.

اسامی داوران، نمایندگان فدراسیون و مسئولین فنی هفته هشتم لیگ برتر هندبال در روز یکشنبه 13 آذر ماه اعلام شد.  اعلام اسامی داوران، نمایندگان فدراسیون و مسئولین فنی هفته هشتم لیگ برتر هندبال

اسامی داوران، نمایندگان فدراسیون و مسئول فنی هفته هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

پرواز هوانیروز اصفهان – نخلستان دشتستان

نماینده داوران: وحید افرا و رهام تقویان

نماینده فدراسیون: اكبر خاكپور

مسئول فنی: سیف اله حیدرپور

پیكان خراسان – صنعت مس كرمان

نماینده داوران: مهدی یاری و آرش عزیزی

نماینده فدراسیون: منصور برقی

مسئول فنی: محسن كرباسچی

زاگرس اسلام آباد – فولاد مباركه سپاهان اصفهان

نماینده داوران: جواد ساعدی و مصطفی پاک عقیده

نماینده فدراسیون: مهدی اكبری

مسئول فنی: كاظم عربی

گیتی پسند اصفهان – نفت و گاز گچساران

نماینده داوران: افشین خراسانی و حامد دربهانی

نماینده فدراسیون: صارم بنكداری

مسئول فنی: مهدی ترابی

سپاهان نوین اصفهان – رعد پدافند البرز

نماینده داوران: احمدرضا محمودی و عبدالله ساجدی

نماینده فدراسیون: عبدالصائب نكویی

مسئول فنی: حسن گل مینا

نیروی زمینی شهید شاملی كازرون – زغال سنگ طبس

نماینده داوران: افشین افشاری و رضا تمرگی

نماینده فدراسیون: مصطفی بابا ملكی

مسئول فنی: علیرضا سلیمانی

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *