بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عکس | قلعه نویی: پول دارم بهترین خانه و ماشین را می‌خرم

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۲

در فصل نهم رقابتهای لیگ برتر سایپا با محمد مایلی کهن به میدان می‌رفت و استقلال با صمد مرفاوی و سپاهان هم با امیر قلعه نویی به مصاف حریفان می‌رفتند. سایپا در همدان مغلوب پاس شده بود اما صحبت های بعد از بازی محمد مایلی کهن جالب توجه بود. او خیلی کوتاه مسئولیت شکست را برعهده گرفت اما روی صحبت های او با شخص امیر قلعه نویی شاگرد سابق خودش بود.

او به دلیل شعارهای هواداران استقلال در بازی قبل با تیم صمد مرفاوی به شدت ناراحت بود و بعد از شکست مقابل پاس همدان اینگونه توضیح داد: من همیشه گفتم خدا مرا از اصل و نسب من دور نکند، اینکه من سوار بهترین ماشین شوم خودم را گم کنم و بگویم آدم شده هم درست نیست. من ناگزیرم بگویم آقای قلعه نویی وقتی بهترین ماشین سوار می‌شود نمی‌تواند بزرگ شود. من شرم می‌کنم بگویم قلعه نویی شاگرد من بوده است چرا که او ادعا می‌کند من اراجیف میگویم. او کوچکتر از آن است که با حرف هایش کسی را خراب کند، ایشان ادعای جنوب شهری بودن می‌کند، اما در شمالی ترین قسمت تهران زندگی می‌کند و حتی اسم خیابان های پایین شهر را هم بلد نیست.

اما امیر قلعه نویی نیز بلافاصله جواب مایلی کهن را در مصاحبه اختصاصی با خبر ورزشی اینگونه داد: انتظار دارید چه بگویم؟ مردم خودشان میدانند اصل ماجرا چیست؟ همین که میبینم هنوز در کنار مردم هستم و نه مقابل آنها ، برای من از همه چیز مهمتر است و حرفهای پوچ و بی اساس این آقایان هم برای من مهم نیست. آنها از این میسوزند که میبینند محبت مردم به من دوستی خاله خرسه نیست. لطف خدا شامل حال من شده و با زحمات چندین ساله به اینجا رسیدم. واقعا مرتکب گناه شدم؟ با افتخار می‌گوییم با پول حلالی که به دست آوردم هم بهترین خانه و هم بهترین ماشین را میخرم اشکالی دارد ؟ ضمن اینکه همه قلعه نویی را می‌شناسند و می‌دانند که من اصل نسبم را فراموش نکردم و به جنوب شهری بودن هم افتخار می‌کنم.

مصاحبه محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی در ۱۶ آبان سال ۱۳۸۸ را در خبر ورزشی مشاهده می‌کنید:

 قلعه نویی با سوار شدن ماشین گران بزرگ نمی شود/ قلعه نویی : پول دارم بهترین خانه و ماشین را می خرم

258 258

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *