بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امضای تفاهم‌نامه فدراسیون تکواندو با کوکی وان/‏ آغاز‬ به کار رسمی مرکز آموزش فدراسیون جهانی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۸

مرکز آموزش فدراسیون جهانی تکواندو که فروردین ماه سال جاری در تهران افتتاح شده بود، پس از عقد قرارداد همکاری فدراسیون ایران با «کوکی وان» به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان که به دعوت رسمی «کوکی وان» و به منظور حضور در مراسم پنجاهمین سالگرد تأسیس مرکز جهانی کوکیوان راهی کره جنوبی شده، ضمن دیدار و گفتگو با «لی دونگ سوپ» رئیس جدید این مرکز، تفاهم‌نامه همکاری را به امضا رساند.

بر اساس این تفاهمنامه، ایران به صورت رسمی کار خود را به عنوان مرکز جهانی کوکیوان آغاز می کند و کشورمان در 3 بخش آزمون، مسابقات و آموزش شناخته خواهد شد؛ ضمن اینکه همه امور را از طریق مرکز جهانی کوکیوان در ایران پیگیری خواهد نمود.

مرکز آموزش جهانی، «کوکی وان» فروردین ماه سال جاری و با حضور مسئولان ارشد این مرکز در تهران، در محل فدراسیون تکواندو افتتاح شد. آغاز به کار رسمی مرکز در تمامی سطوح از جمله آزمون، مسابقات و آموزش از طریق مرکز کوکیوان مستلزم امضای تفاهم‌نامه همکاری بود.

در همان زمان پیش‌نویس تفاهم‌نامه فوق تهیه و به توافق طرفین رسید ولی امضای آن به انتخاب رئیس جدید این مرکز موکول شد. در نهایت، هادی ساعی پس از حضور در مراسم سالگرد تاسیس مرکز جهانی کوکی وان و رایزنی با «لی دونگ سوپ» موفق به امضای این تفاهم‌نامه شد. بر همین اساس مربیان، داوران و تکواندوکاران کشورمان بدون صرف هزینه سفر به کشورهای دیگر می‌توانند از امکانات مرکز آموزش فدراسیون جهانی در تهران بهره‌مند شوند.

همچنین تکواندوکاران سایر کشورها نیز می‌توانند در دوره‌های آموزشی این مرکز در تهران، حضور پیدا کنند.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *