بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فلیک را اخراج کنید!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۷

چه کسی تصور می کرد آلمان برای دومین دوره متوالی نتواند از گروه خود در جام جهانی صعود کند؟ اگر در جام جهانی 2018 ناکامی آلمان یک حادثه تلقی شد اما در این دوره چیزی به حادثه و اتفاق ربط نداشت و آلمان با شکست برابر ژاپن، تساوی مقابل اسپانیا و پیروزی 4-2 برابر کاستاریکا در گروه خود سوم شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نتوانست راهی دور بعد شود.

میشائیل بالاک، اسطوره فوتبال آلمان به “ماگنتا تی وی” گفت:«وقتی از خودتان انتقاد نمی کنید و به دنبال پیدا کردن دلایل واقعی شکست نمی گردید، همین اتفاق رخ می دهد. معتقدم باید تمام مسببان این ناکامی بزرگ از تیم ملی بروند.»

بالاک ادامه داد:«نباید اشتباه چهار سال قبل را مرتکب شویم، وقتی پس از حذف از جام جهانی رئیس فدراسیون گفت کادر فنی به دنبال پیدا کردن دلایل ناکامی است و در انتها یوگی لوو به کارش ادامه داد. چطور ممکن بود مسببان ناکامی در جام جهانی روسیه ابقا شوند؟ با همان کادر فنی در یورو 2020 ناکام ماندیم و نتوانستیم به یک چهارم نهایی برسیم.»

بالاک در پایان گفت:«با این سبک بازی به جایی نخواهیم رسید. سه تورنمنت متوالی است که بدترین نتایج را گرفته ایم. این شکل بازی مناسب تیم های کوچکتر است نه آلمان با این همه استعداد بزرگ و توانمند.»

بیشتر بخوانید: عکس | داغی که به دل پسر محبوب اسکوچیچ ماند واکنش تند اسکوچیچ به حذف تیم ملی توسط کی‌روش عکس | حسرت اگر عکس بود!

257 251

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *