بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توضیح سرمربی ژاپن درباره گل جنجالی برابر اسپانیا

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۱

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ژاپن در بازی پایانی دور گروهی E به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

گل دوم ژاپن در این مسابقه در حالی به ثمر رسید که به نظر می‌رسد توپ ابتدا از خط کناری دروازه به بیرون رفته اما فناوری فیفا با استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی نشان داد گل به درستی اعلام شده است.

هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی ژاپن درباره این بازی گفت: «ما فقط برای برد بازی می‌کردیم. فکر می‌کنیم که اشتیاق ما به عنوان یک هدف محقق شد. چه توپ بیرون بود یا نه، امروزه تکنولوژی فوق العاده‌ای برای فوتبال (مسابقه) وجود دارد. اگر واقعاً بیرون بود، یک ضربه دروازه بود، اما قضاوت داور این بود که این اتفاق نیفتاد. ما به آن احترام گذاشتیم، اما مایل بودیم که به هر طرف احترام بگذاریم.»

سرمربی تیم ملی ژاپن درباره عملکرد تیمش در این جام جهانی بیان کرد: «برای آسیا و ژاپن، پیروزی‌های ما مقابل اسپانیا و آلمان، دو تیم برتر جهان، چیزی است که به ما اعتماد به نفس زیادی می‌دهد و ما بسیار خوشحالیم. البته هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که باید یاد بگیریم، اما آسیا می‌تواند در صحنه جهانی پیروز شود، ژاپن می‌تواند در صحنه جهانی پیروز شود.»

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *