بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چه کسی به استقبال حمید سجادی رفت؟ / وزیرم کجایی؟ دقیقا کجایی؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۲۲:۵۹

 تصاویری که از مراسم استقبال از وزیر ورزش و جوانان، پس از بازگشت پیروزمندانه اش به تهران در پی پیروزی تیم ملی ایران مقابل ولز منتشر شده بود، حالا بعد از شکست تیم ملی برابر آمریکا به شدت سوال برانگیز است.

به گزارش طرفداری، صرف نظر از رقابت زیر پوستی حمید سجادی و معاونش سینا کلهر در سفر به قطر و تماشای جام جهانی فوتبال، رفت و برگشت های متوالی وزیر ورزش به قطر برای تماشای بازی های تیم ملی ایران مقابل انگلیس، ولز و آمریکا سوال برانگیز بود.

همان طور که هیچ کس نفهمید چرا سینا کلهر، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با آن وعده برباد رفته مشارکت کیش در جام جهانی باید تمامی کارهایش در وزارتخانه را رها کند و تا جایگاه مسئول کمیته فرهنگی تیم ملی فوتبال تنزل درجه پیدا کند و توریست جام جهانی قطر باشد، هیچ کس به این پرسش هم پاسخ نخواهد داد که «مگر وزاری 30 کشور دیگر حاضر در جام جهانی (غیر از قطر میزبان که وزیر ورزش اش تنها در بازی افتتاحیه در ورزشگاه حاضر بود و ایران که وزیرش رکورد وزیر ورزش قطر را هم شکست) برای تماشای بازی های تیم ملی کشورشان سه بار متوالی به دوحه سفر کردند که جناب حمید سجادی رنج این سفرهای سخت(!) را به جان خرید و سه بار ظرف کمتر از 10 روز به دوحه رفت و برگشت؟»

پاسخ این پرسش را نخواستیم اما تمایل داریم بدانیم بعد از شکست مقابل آمریکا چه کسی به استقبال وزیر ورزش رفت؟

وزیر ورزش بعد از باخت سنگین برابر انگلیس، چزاغ خاموش از دوحه به ایران برگشت ولی بعد از پیروزی مقابل ولز، چنان فاتحانه به تهران آمد و در فرودگاه چنان با گل و کف و سوت مورد استقبال قرار گرفت که حضار تصور کردند پاس گل روزبه چشمی را جناب وزیر داده و گل رامین رضاییان هم روی پاس طلایی حمید سجادی به ثبت رسیده است!

حالا این بار چه کسی به استقبال وزیر رفته است؟ بولتن نویسانی که در پیروزی مقابل ولز، برای وزیر ورزش به دلیل سفرش به قطر و به قول محمدرضا حیاتی عزیز، قطرش به سفر، سهم قائل بودند، الان در شکست تیم ملی مقابل آمریکا، نقشی برای جناب وزیر در نظر نمی گیرند؟

اصلا جناب وزیر ورزش الان کجاست؟ دقیقا کجاست؟

این درست که کیش خلاف وعده ها و ادعاها هیچ نقش و مشارکت و دخالتی در جام جهانی نداشت اما وزیر ورزش چنان در بازی های جام جهانی حاضر بود که انگار ایشان به جای وزیر ورزش قطر، میزبان جام جهانی است!

 تصاویر به جا مانده از بازگشت حمید سجادی به ایران بعد از پیروزی تیم ملی مقابل ولز… وزیر ورزش این بار هم مورد استقبال قرار گرفت یا بی سر و صدا از سی آی پی راهی خانه شد؟

 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *