بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی دانمارک: انتظارات را از خود برآورده نکردیم و بسیار ناامید هستیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۸

در چارچوب دور سوم مرحله گروهی جام جهانی از گروه (D)، دانمارک با نتیجه 1-0 مقابل استرالیا شکست خورد و با تنها یک امتیاز و قرارگیری در جایگاه چهارم از صعود به مرحلی بعدی بازماندند.

طرفداری | دانمارک کار خود را در جام جهانی با تساوی 0-0 مقابل تونس شروع کرد و در دو بازی بعدی خود مقابل فرانسه و استرالیا با نتایج 2-1 و 1-0 شکست خورد. در حالی که بسیاری انتظار داشتند دانمارک شگفتی ساز این دور از رقابت‌های جهانی باشند، آن‌ها خود قربانی شگفتی سازی استرالیا شدند.

به نقل از رویترز، حال کسپر هیولمند سرمربی تیم ملی دانمارک در کنفرانس خبری پس از بازی در مورد این حذف ناامید کننده‌شان صحبت کرده است. هیوملند گفت: سرعت و ریتم همیشگی‌مان را نداشتیم. فکر کنم امشب شروع خوبی داشتیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما بعد از مدتی کنترل بازی از دست‌مان خارج شد. این کاری احساسی و غیر حرفه‌ای است، این تنها کاری بود که نباید مقابل استرالیا انجام می‌دادیم. اینکه همراه با احساسات وارد زمین شویم، ما باید با کیفیت بالایی بازی کنیم. 

هیوملند در ادامه افزود: 

این کیفیت در قطر مقابل تونس که مساوی کردیم و مقابل فرانسه و استرالیا که شکست خوردیم، به شدت کم بود. ما از یک چیز مطمئنیم و آن هم این است که بهترین عملکرد خود را ارائه ندادیم. البته فکر می‌کنم بازی خوبی مقابل فرانسه انجام دادیم. عالی نبود اما خوب بود.

هیوملند درباره مرحله مقدماتی یورو 2024 و مسابقات پیش روی دانمارک، گفت: 

مهم است که کمی از این (حذف از جام جهانی) فاصله بگیریم. من نمی‌توانم اکنون فکر کنم. احساسات خیلی عمیقی داریم و بسیار ناامید هستیم. به سطح خود نرسیده‌ایم و شکی در آن نیست. 

   

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *