بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لوچیانو روسی رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی شد/ تقدیر از عملکرد فدراسیون تیراندازی ایران

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۳

لوچیانو روسی از ایتالیا با ۱۳۶ رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون جهانی تیراندازی ورزشی انتخاب شد. مجمع عمومی ISSF  امروز در شرم‌الشیخ مصر برگزار شد.

به گزارش طرفداری، ولادیمیر لیسین روسی از سال 2018 ریاست فدراسیون جهانی تیراندازی را بر عهده داشت که در این انتخابات ۱۲۶ رای به دست آورد. برای نخستین بار رای‌گیری به صورت الکترونیکی و با نظارت کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) برگزار شد.

روسی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی گفت:

من طبیعتا از این نتیجه خوشحالم. قطعاً امروز با این نتیجه، عزم و اشتیاق من به ورزش تیراندازی پاسخ داده شده است. از همه، به ویژه خانواده‌ام و کسانی که مشتاقانه به من رای دادند، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود:

همچنین از کسانی که به من رای ندادند تشکر می‌کنم زیرا واقعاً قصد دارم به دنبال راه‌اندازی مجدد ورزش تیراندازی و مدیریت دموکراتیک فدراسیون بین‌المللی باشم. قول می‌دهم پرانرژی‌تر برای توسعه تیراندازی و‌ تعیین آینده‌ای بهتر برای این رشته ورزشی که زندگی من است و دوستش دارم، گام بردارم.

اما کیمبرلی رود، برنده سه مدال طلای المپیک ایالات متحده و رئیس کمیته ورزشکاران ISSF، ییفو وانگ دارنده دو مدال طلای المپیک چین و کاترین فتل و جان هانسن، روسای فدراسیون‌های تیراندازی استرالیا و دانمارک به عنوان نواب رئیس فدراسیون جهانی انتخاب شدند.

همچنین دایگون لی از کره جنوبی، النا آلن قهرمان سابق جهان از بریتانیا، فرانسیسکو بوزا دارنده مدال نقره المپیک از پرو، ملیس ژیرو از ترکیه و کیچیرو ماتسومارو رئیس فدراسیون ورزش تیراندازی با تفنگ ژاپن، پنج جایگاه کمیته اجرایی ISSF  را به دست آوردند.

تقدیر از عملکرد فدراسیون تیراندازی ایران در حاشیه انتخابات فدراسیون جهانی

مجمع عمومی ISSF  امروز در شرم‌الشیخ مصر برگزار شد. در این مجمع و پیش از آغاز رای‌گیری برای انتخاب رئیس فدراسیون جهانی، ولادیمیر لیسین از فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران به دلیل عملکرد خوب در المپیک توکیو تشکر کرد و تقدیرنامه تقدیم مهدی مبینی، دبیر کل فدراسیون و‌ نماینده فدراسیون تیراندازی ایران شد.

تیراندازی ایران در المپیک توکیو‌ موفق به کسب ۶ سهمیه شده بود و جواد فروغی در تپانچه ۱۰ متر به مدال طلا دست یافت.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *