بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یاپ استام: آنتونی بیش از این‌ها کیفیت دارد، شاید خاکپو در منچستریونایتد به مشکل بخورد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۲۰:۵۸

یاپ استام در میان شایعات پیوستن کودی خاکپو، اعتقاد دارد آنتونی باید از لحاظ فنی بهتر شود.

طرفداری | یاپ استام، مدافع سابق باشگاه منچستریونایتد، در مورد این تیم و بازیکنانش اظهار نظر کرد. آنتونی وینگر برزیلی که این تابستان از آژاکس به منچستریونایتد پیوست، در 11 بازی برای این تیم فقط 3 گل زده است. یاپ استام از عملکرد آنتونی و سانچو انتقاد کرد و او از موفقیت خاکپو در منچستریونایتد اطمینان ندارد.

یاپ استام به Football Betting گفت:

منچستریونایتد به یک وینگر نیاز دارد که بتواند سطح کیفی را در این تیم بالا ببرد. سانچو در حال حاضر چنین کارکردی ندارد. مارکوس رشفورد بسیار خوب کار می کند. آنتونی از وقتی به منچستریونایتد آمد گلزنی هایی کرده است اما به نظرم او باید پیشرفت کند چون او کیفیتی بیش از آن چه نشان داده، دارد.

منچستریونایتد برای این که بتواند عملکرد باثباتی داشته باشد، نیازمند مهاجمانی است که تقریبا در هر بازی کارکرد داشته باشند. به همین خاطر است که این تیم نیاز دارد گزینه هایش را بیش تر کند تا وقتی یک نفر نتوانست کارکرد لازم را داشته باشد سایرین جایگزین او شوند.

همه در مورد کودی خاکپو صحبت می کنند. مردم می گویند منچستریونایتد به دنبال خرید او خواهد رفت اما من نمی دانم وضعیت به چه شکل است. خاکپو بازیکنی است که می تواند در منچستریونایتد جا بیفتد. پرسش هایی در مورد عملکرد احتمالی خاکپو در لیگ برتر انگلیس وجود دارد. او هلندی است و پیش از این بازیکنانی از هلند را دیده ایم که در این کشور به مشکل خورده اند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *