بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیم ملی با 21 بازیکن در 3 بازی رکورد جام جهانی را شکست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۹

احسان حاج صفی رکورد خود در جام جهانی را به 9 حضور در این مسابقات رساند و در رتبه اول تاریخ فوتبال جام جهانی برای تیم ملی رسید.

به گزارش طرفداری، بعد از احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش است که با انجام 8 بازی برای تیم ملی در رده دوم این عرصه قرار گرفته است.

در مسابقات این دوره جام جهانی برای تیم ملی فوتبال بازیکنان زیادی به میدان رفتند، بیرانوند، حسین حسینی، مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صادق محرمی، رامین رضائیان، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، علی کریمی، سعید عزت اللهی، احمد نور اللهی، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، سامان قدوس، مهدی ترابی، کریم انصاری فر، مهدی طارمی و سردار آزمون برای تیم ملی بازی کردند تا به جز 2 دروازه بان تیم ملی یعنی پیام نیازمند و امیر عابدزاده وشجاع خلیل زاده وحید امیری که حتی یک دقیقه هم برای تیم ملی بازی نکردندهر 21 بازیکن دیگر تیم ملی فوتبال در این دوره از مسابقات برای تیم ملی به میدان رفته باشند.

تا به حال سابقه نداشته است که در یک دوره از مسابقات فوتبال جام جهانی این همه بازیکن برای تیم ملی به میدان بروند که به 2 علت عمده بر می گردد، عدم احاطه کامل سرمربی تیم ملی بر میزان آمادگی بازیکنان و البته بالا رفتن تعداد تعویض تیم ها در مسابقات که سبب ساز این مساله شده است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *