بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عکس | تعویض امیدوارکننده تیم ملی مقابل آمریکا

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۷

یکی از آخرین بازیکنانی که شانس بازی در جام جهانی 2022 را به دست آورد، ابوالفضل جلالی بود. مدافعی که فرصتی 30 دقیقه‌ای داشت تا به جای احسان حاج صفی در سمت چپ دفاعی قرار بگیرد.

جلالی در آن مدتی که در زمین بود توانست عملکرد خوبی از لحاظ دفاعی به جا بگذارد. بخصوص اینکه یکی از نقاط ضعف تیم ملی همان نقطه بود و بیرانوند در نیمه اول با حمله‌ای که از آن سمت طراحی شد، دروازه خود را باز شده دید.

در بخش هجومی نیز این بازیکن توانست به خوبی در حملات شرکت داشته باشد و سانترهایی روی دروازه داشت که البته مورد استفاده مهاجمان تیم ملی قرار نگرفت.

دعوت از مدافع استقلال یکی از کارهای جالب توجه کی‌روش بود. علی الخصوص برای اردوی اتریش که در نهایت منجر به حضور ثابت این بازیکن مقابل اروگوئه در ترکیب اصلی شد. با ادامه همین روال و البته حضور ثابت جلالی در مینی کمپ‌هایی که بین مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شد، او یکی از انتخاب‌های کی‌روش برای حضور در جام جهانی بود. هر چند که اهدای پنالتی و البته اخراخ مقابل تونس در آخرین مسابقه تدارکاتی، منجر به این شد که شانس بازی مقابل انگلیس و ولز را به دست نیاورد.

با این حال نمایشی که این بازیکن مقابل آمریکا از خود به نمایش گذاشت، این امیدواری را برای او به وجود آورد که می‌تواند یکی از بازیکنان ایران برای جام ملت‌های آسیا باشد که تا چند ماه برگزار می‌شود. هر چند حضور بازیکنانی مثل میلاد محمدی و احسان حاج صفی زنگ خطری برای جلالی است که کار را سخت و رقابتی می‌کند.

عکس | تعویض امیدوارکننده تیم ملی مقابل آمریکا

258 258

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *