بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صدر جدول در پایان نیم فصل به ورامینی ها رسید/ کار بزرگ پالایش نفت

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۱

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات با برگزاری شش دیدار از هفته پنچم و دو بازی معوقه از هفته سوم و چهارم، امروز چهارشنبه پیگیری شد که در مهمترین بازی، پالایش نفت آبادان موفق شد در دیدار معوقه از هفته چهارم برابر تیم پرمهره مس سونگون ورزقان به برتری ۵ بر ۳ دست پیدا کند. در این دیدار راستین خواجوی، باربد جباری، علیرضا نظری، امیرحسین بیضایی و محمدرضا خانی ۵ پیروزی تیم پالایش را کسب کردند تا شاگردان گودرزی با ۱۵ امتیاز و تفاضل ۱۸ به مکان دوم جدول صعود کنند. سروش احمدی، میرهاشم حسینی و علی احمدی هم سه تکواندوکار پیروز مس سونگون بودند.

مس‌ها که به دلیل حضور ملی پوشان خود در مسابقات قهرمانی جهان دیدارهای هفته سوم و چهارم خود را برگزار نکرده بود، پیش از این شکست و جا ماندن از کورس قهرمانی، ابتدا در یک بازی نزدیک نفت مناطق مرکزی – زاگرس جنوبی را ۵ بر ۳ شکست داد و سپس با همین نتیجه از سد همتای کرمانی خود گذشته بودند، ولی در آخرین بازی و در پیکار با پالایش نفت آبادن غافلگیر شد و سه امتیاز مهم را از دست داد.

شهرداری ورامین که با چند چهره جوان وارد لیگ شده امروز در تنها بازی خود فرمانیه را ۸ بر صفر شکست داد تا با ۱۵ امتیاز و تفاضل ۲۶ صدر جدول را پیش از شروع فصل نقل و انتقالات و در پایان نیم فصل از آن خود کند. شاگردان خانلرخانی تا اینجای لیگ خود را در قواره قهرمانی نشان داده اند.

در جدول رده بندی بعد از دو تیم ۱۵ امتیازی، سه تیم ۱۲ امتیازی مس کرمان، مس سونگون و دانشگاه آزاد قرار دارند که با تفاضل برد انفرادی متفاوت خانه‌های سوم تا پنجم را در اختیار دارند.

در این هفته که در حضور اعضای کادر فنی تیم ملی برگزار شد، ملی پوشان نمایش خوبی داشتند. غیر از مهدی حاج موسایی که برابر امیرضا مددی بازنده شد، میرهاشم حسینی، علیرضا نادعلیان، محمد صادق دهقانی، ابوالفضل زندی، دانیال بزرگی، عملکرد خوبی داشتند.

نتایج مسابقات هفته پنجم به شرح ذیل است:

دانشگاه آزاد اسلامی ۷ – سلدوز آذربایجان غربی یک
زاگرس جنوبی ۳ – مس سونگون ورزقان ۵
شرکت پالایش نفت آبادان ۷ – یزدان یک
فرمانیه صفر – شهرداری ورامین ۸
مس کرمان ۸ – باشگاه دمنده صفر
لوازم خانگی کن ۵ – پاس ۳

نتایج دیدار معوقه هفته سوم:
مس سونگون ورزقان ۳ – مس کرمان ۵

نتایج دیدار معوقه هفته چهارم:
مس سونگون ورزقان ۳ – شرکت پالایش نفت آبادان ۵

بهترین‌های هفته:

برترین مربی: حسن فلاحی راد (مس سونگون ورزقان)
ّبرترین بازیکن: امیررضا مددی (مس سونگون ورزقان)
برترین سرپرست: حسن میر (شهرداری ورامین)
برترین داوران: محمد دولتی (سمنان)، امیر موسایی زاده (تهران)، علی بای سرخی (مازندران) و اسفندیار اسدی (زنجان)

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *