بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وویچک شزنی: برای مهار پنالتی مسی آماده‌ام اما امیدوارم کار به آنجا نرسد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۸

وویچک شزنی در آستانه دیدار با آرژانتین در نشست خبری شرکت کرد.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن دیدار لهستان و عربستان شناخته شد اما بسیاری وویچک شزنی را برای این عنوان شایسته تر می دیدند. دروازه بان یوونتوس در دو بازی اول لهستان در جام جهانی 2022 قطر توانسته است دروازه خود را بسته نگه دارد. واکنش شزنی در مهار ضربه پنالتی سالم الدوساری و ضربه دوم البریک از نظرها پنهان نماند. شزنی در دقیقه 55 بازی یک موقعیت تک به تک را هم از الدوساری گرفت. حالا شزنی و لهستان باید به مصاف آرژانتین و مسی بروند. باید دید آیا او می تواند همچنان دروازه خود را بسته نگه دارد یا خیر.

شزنی به خبرنگاران گفت:

مهار ضربه پنالتی مقابل عربستان سخت بود اما مهار ضربه دوم از آن هم سخت تر و سرنوشت ساز تر بود. دروازه بانان نمی توانند گل بزنند پس مهار یک ضربه پنالتی در جام جهانی بهترین عملکردی است که ما می توانیم از خود نشان دهیم.

در یوونتوس روشی به کار برده ایم که شامل تجزیه و تحلیل نحوه شوت زنی پنالتی زن ها است. در دو سال گذشته به اندازه پنالتی هایی که گل خورده ایم، مهار پنالتی داشته ایم. باید بگویم راه و روش ما جواب داده است اما تمام این موفقیت را به نام کلودیو فیلیپی (مربی دروازه بان های یوونتوس) ننویسید. 

وویچک شزنی از 6 پنالتی آخری که علیه یوونتوس گرفته شده است توانسته 3 پنالتی را مهار کند.

طبیعی است که همه دوست دارند با بهترین ها رو به رو شوند و لیونل مسی هم یکی از بهترین هاست. تجزیه و تحلیل نحوه پنالتی زدن مسی بسیار سخت است. آماده خواهم بود اما امیدوارم دیگر پنالتی ندهیم.

هرگز نخواهم گفت که برای گرفتن یک تساوی به مصاف آرژانتین خواهیم رفت اما اگر بخواهم صادقانه بگویم 0-0 نتیحه خوبی خواهد بود.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *