بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیم هندبال بانوان ایران برابر کره جنوبی شکست خورد

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم هندبال سنگ آهن بافق که به نمایندگی از تیم ملی زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور یافته در چهارمین دیدار خود در این مسابقات مقابل کره جنوبی قدرت بلامنازع هندبال آسیا با نتیجه ۴۱ بر ۱۱ تن به شکست داد. شاگردان غلامعلی اکبر آبادی نیمه نخست این دیدار را با نتیجه ۱۹ بر ۵ به سود تیم کره جنوبی به پایان رسید.

البته این شکست در حضور بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا تاثیری نداشت و تیم سنگ آهن بافق که به نمایندگی از تیم ملی زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور یافته در میان چهار تیم برتر آسیا حضور یافت و سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد.

بانوان هندبالیست ایران در نخستین دیدار خود نیز موفق شده بودند هند را با نتیجه ۴۳ بر ۳۵ شکست دهند، در دیدار دوم خود مقابل ازبکستان با نتیجه ۳۵ بر ۳۲ به پیروزی رسیدند و در سومین دیدار مقابل استرالیا نیز با نتیجه ۴۳ بر ۱۵ پیروز شدند و برای دومین بار سهمیه حضور در کسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند.

هندبالیست‌های ایران در مرحله نیمه نهایی روز جمعه ۱۱ آذر ماه ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم ژاپن خواهند رفت. دیگر دیدار نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا میان دو تیم کره جنوبی و چین برگزار خواهد شد.

مینا وطن‌پرست، هانیه لک، فاطمه مریخ، ملیحه یغمایی‌پور، نوریه عباسی، عطیه شهسواری، مبینا حسن‌نژاد، الناز یحیوی‌پور، راحله اعتمادی پور، محدثه شبانی، مائده عشاقی، حدیثه نوروزی، حانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، شهرزاد نصوحی، زهرا فقیهی، ستاره رحمانیان، الناز قاسمی و آرزو محمدی ۱۹ بازیکن تیم سنگ آهن بافق ایران در این مسابقات هستند.

خدیجه قانع و مریم فخری به عنوان مربی، غلامعلی اکبرآبادی به عنوان مدیر فنی، محبوبه دهقان به عنوان سرپرست و اکرم حبیب‌لو به عنوان فیزیوتراپ در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می‌کنند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *